onsdag 5 november 2014

Lite nytt och Örebro-tripp


Hej onsdag och redan dags att vända klackarna mot helg!

Oj, vad det går undan! De här första dagarna i veckan har bara svischat förbi 
i rekordfart men skoj har det varit :)


I butiken har vi gjort mängder med presentpåsar nu till Fars Dag bland annat.
Självklart kan du även plocka ihop vad du vill i butiken och så hjälper vi till att 
slå in i paket eller cellofan. Men många uppskattar våra färdiga påsar med en 
matchande mix ;)


Det trillar in nya leveranser hela tiden och vi packar upp så mycket fint.
Igår kom det en påfyllning med så mycket snygga smycken från Våga!

Nyss var lastbilen här och ställde av ännu en leverans med godbitar som väntar
 på att packas upp. Spännande!

........................

  
I måndags hade jag en heldag tillsammans med bägge döttrarna och så lilla Loui 
förstås. Vi åkte till Örebro och shoppade en hel dag. 

Så mysigt att strosa runt i butiker och kika på en massa fint och vi hann med både 
lunch och eftermiddagsfika ;)


Vi hittade mycket fint alla tre och jag kom hem med många fyllda påsar.
En hel del kläder, både myspys och lite finare och så en hel del annat smått och 
gott från mysiga inredningsbutiker.

Bägge collagen är bilder från CE Inne o ute, Pure Love, Hälls konditori
och en liten härlig butik med glada leksaker som jag inte minns vad den heter?


En god instavän tipsade om Decor på Kungsgatan och de hade galet mycket 
snyggt!


Och ja, vi kom ut med varsin påse därifrån också ;)

Idag väntar en halvledig dag, jag har en hel del att ta itu med som ligger 
och väntar men ska nog även ta mig tid till en skön långpromenad.

Och så ska jag gå igenom alla mina påsar och kassar som står och väntar!
För vet ni vad, när vi kom hem i måndags kväll från Örebro ställde jag bara av dem inne 
i vardagsrummet... Igår gick dagen i raketfart från morgon till kväll och jag 
har inte hunnit kika i dem.  

Men först en sväng till butiken och lämna av det som nyss kom och städa undan
litegrann innan det är dags för öppning. 

Ha en härlig dag!

Kramar från Carina

Inga kommentarer: