onsdag 6 maj 2015


Älskade Majalyktor!!!  Dessa är min absoluta storfavorit just nu. De lyser så vackert.
Och när vi i förra veckan fick hem en liknande från Greengate men i en större 
storlek så var den given ihop med mina andra 2 lyktor. 
Och det jag gillar lite extra med dessa är att de även fungerar som vas ;)

Och Majalyktorna har förstås ytterligare ett stort plus! 10% av intäkterna på allt från 
Majas cottage går direkt till barncancerfonden. Tillsammans gör vi skillnad.

Och enbart detta år, 2015, dvs fram tills nu har Majas skänkt 400 000 och det blir 
mer och mer hela tiden!


Igår kväll hade vi kundkväll i butiken med en hel del skoj. Jag glömde alldeles bort
att fotografera och det är lite synd. Men en bild på goodiebags på rad hanns med 
i alla fall. Jättetrevlig kväll med glada besökare!


Vi har fått hem underbart vackra syrenkvistar. Sååå verklighetstrogna att man vill 
borra ner nosen i dem för att känna doften ;)



Mycket godsaker fylls det på med hela tiden och Nicolas Vahés bubbliga 
dryck är en riktig höjdare. 


Riktigt läskande och finns förutom i rabarber/hallon även med blåbärssmak.


Och hur söta är inte dessa då? Säljs i en förpackning med 12 st/ 55:-


Snygga tallrikar finns det en hel del hos oss i butiken :)
Dessa heter Blanche och går jättebra att mixa med våra övriga tallrikar.
( kostar 99:- resp 149:- st )


Avslutar med ännu en bild på mina favoritlyktor ;) Denna gång med en 
annan bukett rosor i :)

Nu äntligen kikar solen fram igen! Sååå efterlängtad och jag ska snabbt skynda mig 
ut på en promenad. 

Ha en härlig dag!

Kramar från Carina

Inga kommentarer: