fredag 8 maj 2015

Glittra och glimma


Visst behövs det lite glitter i tillvaron? 

En vardagslyx som jag unnar mig var tredje vecka är att få naglarna fixade;)
  
Jag har varit nagelbitare i hela mitt liv med undantag för några få korta perioder 
och jag har ALLTID gömt naglarna för de har varit så fula. 

För ett par år sedan tog jag tag i saken och bokade tid hos en nagelteknolog och 
min tanke var att göra en nagelförlängning. När jag var hos henne och bokade så
fick jag en tid några veckor fram och hon bad mig att försöka låta bli naglarna fram 
tills dess samt att även använda nagelolja under tiden. Väl hos henne, några veckor senare
så tyckte hon inte alls att jag behövde någon förlängning. Istället blev det förstärkning av
min egna nagel med gel. Och med gel på finns det inte en chans att bita av naglarna!

Nu går jag till henne var tredje vecka, hon tar bort den gamla lacken och gelen och gör rent naglarna och penslar på nytt ;) Och framförallt filar hon ner mina naglar som på dessa 3 
veckor hunnit växa till sig rejält ;)
Äntligen är jag nöjd med mina naglar och behöver inte gömma dem!

Och visst är det kul med alla härliga färger som finns? Och som sagt gillar jag glitter så
det vill jag gärna ha. Denna gången blev de mjukt rosa med liiite glitter i.



Och smycken älskar jag! Som tur är kan jag frossa i dem i butiken!!!
Den här veckan har vi fått påfyllning från Liza´s med galet mycket snyggt!

Här ovanför syns ett långt halsband med lädersnodd och ett roséhänge á 199:-

Scarfen är också jättesnygg i en mild rosa ton med guldtrådar, kostar 199:-
Även jättefin att bära över axlarna till en ärmlös klänning/top




Massor med snygga armband att välja bland. 


Turkosa toner  -  så snyggt nu till sommaren! Här syns scarfen igen i en mild turkos 
färg med guldtrådar och några olika armband. 


Och hur snyggt är inte detta halsband? Blir sååå fint runt halsen.

Ja, vi har mycket glitter i butiken och ni vet väl att vi även har smycken från Våga?
Massor med fint därifrån också ;)

Fina presenter både att ge och att få :)


Och de mindre vill också glittra! 

Igår fick vi hem 3 JÄTTEkartonger fyllda med saker till de yngre.
Den här vackra guldkronan gör vem som helst lycklig ;)



Fjäderboa med matchande örhängen till en liten tjej. 25:- / set så det är 
inga stora summor och finns i flera färger ;)

Finns även mycket annat sött, tyllkjolar, tiaror, väskor mm. 



Och så måste jag visa detta söta set med dagbok och en penna i en fin 
presentförpackning á 39:- 


Och så är det fredag idag igen och då kan vi väl glittra lite extra;)

Ha en härlig helg! Butiken är öppen fredag, lördag o söndag 12 - 16
och ni är hjärtligt välkomna!!!


Fredagskramar från Carina



Inga kommentarer: