måndag 15 juni 2015


Midsommarveckan är här och börjar med strålande sol, jippiiii!

Och jag inser att jag inte hunnit in hit till bloggen på en vecka, dagarna rusar
iväg. Mängder med nytt har kommit till butiken och de små glasvaserna ni ser på
bilden är hur söta som helst! Fina att samla i grupp och passar både som vas och ljusstake ;)
( 45:- st )



Sist jag var härinne berättade jag att äldsta sonen fyllde år och att vi skulle dit
så jag fortsätter med lite bilder därifrån. De bor ju i en underbar sekelskifteslägenhet
som jag bara älskar och jag har visat bilder förut :)

Nu hade Jonas snickrat ihop en blomsterstege som de hade fyllt med blommor.


Så enkelt men himla vackert med vaser fyllda med ängsblommor!

" I det enkla bor det vackra "


Massor med gott bjöds det på förstås så vi var riktigt sockerstinna när vi åkte hem.


Hur fint är det inte med syrener i den stora runda vasen?

Det blev ett mysigt födelsedagsfirande tillsammans med alla!

.........................................


Tidigt morgonen efter blev jag hämtad av yngsta dottern Linnéa 
och vi gav oss iväg på en 2 dagars roadtrip. Mysigt med kaffe och macka efter vägen :)


Vi hyrde en stuga i Ullared och shoppade loss i 2 dagar. 


Mysigt att umgås tillsammans och på kvällen blev det middag på Harrys.



Lite dessert hör till :)



Mysiga stopp efter vägen hem.


Vid Brahehus blev det sen lunch och en promenad i solen innan vi for hemåt.


Väl hemma igen blev det full fart!

2 stora pallar med varor hade kommit och väntade på att packas upp :)

Helgen har bjudit på butiksjobb och 2 grillkvällar tillsammans med nära och kära ;)


Jag var sen hem från butiken i lördags men väl hemma väntade käre mannen med 
bubbel i glasen och jag hann glutta lite på bröllopet på TV innan det var dags att duka
upp till grillmiddag;)


Söndagskvällen avslutades med att Kolgrillsbaren fick laga mat åt oss och sen blev det
faktiskt ett par sena timmar i butiken igen. De sista kartongerna som jag inte hunnit med packades upp och nu är allt nytt på plats ;)

Ha nu en härlig dag och hoppas solen lyser på just Dig också!

Kramar från Carina

Inga kommentarer: