fredag 23 oktober 2015


Ett jättefång med vintervita tulpaner fick följa med mig hem och jag blir glad 
varje gång jag tittar på dem :)


En lugn och skön fredagsmorgon med kaffet nära till hands, ljusen tända och 
så en bukett tulpaner.  Fredagslycka de luxe ;)
( de vackra ljuslyktorna med guldkant hittar ni hos oss i butiken )
Men lugnet varar inte så länge till så det gäller att njuta innan det är full fart igen.

Veckan har rusat förbi och jag har stått på huvudet bland alla kartonger i butiken
och packat upp mängder med snyggt!  


Julen smyger sig in lite mer och mer för varje dag...

Stämningsfull och vacker.


Välkomna till oss och känn stämningen;)

Det är sååå mycket fint som kommit till oss nu och butiken är verkligen
fylld till bredden med godbitar. 
Idag fortsätter vi med att packa upp ännu mera :)


Hur fina är inte de här "glaskulorna" med belysning? Ger ett varmt vackert
sken som lyser upp i höstmörkret!
Finns i  2 storlekar och kostar 149:- och  219:-


Och nya Majalyktor har också kommit hem och nu har vi många att välja bland.
Den här fina i varmgrått med 3 olika texter på samma lykta  är väl helt underbar?



Eller denna? Passar även jättebra ihop med den lilla träskylten.
Lykta 99:- och skylt 59:-


Och så vill jag gärna tipsa o att vi har ett fåtal kvar av "rosa bandet" lyktorna 
från Majas , den större med rosa bandet kostar 149:- och de mindre "Dante" i rosa 
kostar 79:-  10% av summan går direkt till Rosa bandet. 
Tillsammans gör vi skillnad.


Vi har även ett litet antal kvar  av Klintas specialutgåva med 3 doft/massageljus i fin
rosa ask som också stödjer rosa bandet.

.......................... 

Nu önskar jag er alla en toppenfredag och en mysig helg!

Kramar från Carina

Inga kommentarer: