måndag 5 oktober 2015


Hej måndag och en ny strålande vecka!  Bonusvädret med soliga dagar 
håller i sig och gör dagarna så mycket bättre;)

Jag är "ledig"  idag, butiken är stängd men jag har mycket att göra på 
"to do" listan. Just nu är det lite väl mycket på den listan så det nästan är 
kaos i huvudet, jag vet inte vad jag ska börja med så då slår jag mig ner här vid 
datorn en stund istället med en mugg kaffe... Ja, ja  det ordnar upp sig med den där 
listan förr eller senare :)
Fick nyss ett telefonsamtal att dottern och barnbarnet Loui är på väg till mig en 
liten stund och det är väl en toppenbra start på nya veckan???



Här är en bild från i fredags när jag fick rå om Loui och vi hade en kul stund 
i lekparken :)

Hoppas ni också har haft en bra helg! Jag har tillbringat min i butiken tillsammans
med mängder av glada besökare! Har jag berättat att jag har världens bästa kunder?
En riktig energikick är det att få träffa alla goa besökare och helgen har varit intensiv
och galet rolig!!!
Julklappshandeln har kommit igång och jag har slagit in många julklappar :)




När jag kom hem sen lördagseftermiddag väntade nybakat bröd och bullar 
på bordet, det var svärmor som hade varit hit med dessa  och gissa om det smakade gott med
kaffe och nybakat?



En av favoritvaserna från butiken är denna á 129:-  Toppen om man vill 
ha en låg vas på bordet, tex vid tv-soffan  (så man ser över den )

Nu är det bäst att jag börjar beta av lite på min lista så jag önskar er 
en fin dag och hoppas solen skiner på er också!

Kramar från Carina

Inga kommentarer: