onsdag 15 juni 2016


Underbara sommar och det är nu man vill hinna med så mycket! 
Eller hur är det för er?

Fikastunder i solen känns som ett måste och det försöker jag klämma in
så många som möjligt;) I övrigt far jag mest runt som en yr höna, plockar lite 
här, fixar lite där och när kvällen kommer är det halvgjort överallt.


Min stora vita ros blommar glatt och sprider glädje!
........................

Igår var jag iväg en sväng och fyllde bilen med ännu flera blommor, stora
krukor, jord, leca mm och sen planterades  det hej vilt. Ända tills jorden tog slut igen.
Nu får resten vänta tills jag kommer iväg och handla ännu mera jord;) Men ååååh,
så rofyllt det är att få pyssla i trädgården! Igår kväll var det en helt underbar
trädgårdskväll, lugnt och stilla ute och vore det inte för mörkret som till sist
sänkte sig så hade jag gärna hållit på några timmar till:)


Och så lite fika på det!  Glass och  jordgubbar är aldrig fel.


Bästa sommargodiset!!!


Idag började jag dagen med att få fransarna fixade och sen blev det ett besök 
hos Linnéa (dottern) som stylade håret på mig. En bra start på dagen :)

Undra vad jag ska hitta på för skoj nu?

Haha, butiken väntar så det blir en tur dit ;)

Ha en alldeles underbar dag! Det tänker jag ha;) 
Huset väntar på att bli städat, strykhögen liknar ett högt berg osv men det får vänta.
Nu är det  u t e -tider och det gäller att njuta av de fina dagarna som vi har alldeles för få
av! 

Kram på er!

Inga kommentarer: