fredag 15 juli 2016


Hej fredag och mitt i sommaren! Solen lyser med sin frånvaro nu på 
morgonen men vi får hoppas den hittar hit igen!

Ett litet läskande tips är denna "färdiga" lite bubbliga vita Sangrian.
Tillsätt endast valfri frukt och isbitar. Finns även som röd sangria men den 
har vi inte hunnit prova än ;) 
( bägge var beställningsvara i Västerås men det kan säkert skilja på butiker)

Idag väntas butiksjobb men sen har jag sommarsemester i minst en vecka:)

Känns lite overkligt och jag har nog inte riktigt fattat det än. Dagarna har rusat
på i 190 och när ledighet väntar är det alltid så mycket extra att fixa med så 
ledighetskänslan kommer nog lite senare ;)


Och idag går mina tankar till Frankrike och det hemska som hänt i Nice.
Tänker på alla drabbade och anhöriga och skickar extra många kramar till
alla idag. 



I butiken packas det upp mängder med snyggt! Vi har fått påfyllning av 
massor med fina lyktor mm. Sååå fina när de lyser!




Lyktor kan man nog aldrig ha för många av ;)


Och ni vet väl att vi har butiken öppen ALLA dagar i juli 12 - 17,30
så känn er hjärtligt välkomna att besöka oss!

Nu ska jag ge mig iväg ner dit och packa upp resten av kartongerna
som kom igår. Ha en fin fredag!

Kramar i mängder från mig!

Inga kommentarer: