måndag 19 september 2016


Måndag och ny vecka men inte vilken vanlig måndag som helst;)

Idag firar vi vår bröllopsdag eller egentligen jobbar vi precis som vanligt
idag men till kvällen får det allt bli något extra. 29 år har vi varit gifta och vi har 
varit ett par ännu längre. 

Då... för 29 år sedan var jag 22 år ( nästan 23 ) och T ett år äldre. 3 år tidigare
hade vi fått vår första guldklimp, Jonas och när vi gifte oss hade vi ännu en guldklimp.
Mattias, och han blev även döpt denna dag. Sååå länge sen men ändå känns det som igår:)
Några år senare utökades familjen med 2 guldklimpar till, Susanna och Linnéa.

Hm, bilden vill inte hamna åt rätt håll...

Nu hoppas jag på minst lika många år till tillsammans med mannen i mitt liv.
Min stora kärlek och bästa vän. Han som alltid finns där och som får mig att skratta
varje dag, han som gör mig smått galen ibland,han som alltid stöttar mig, han som
fortfarande får mig knäsvag, han som jag älskar över allt annat. 

Inget speciellt inplanerat till kvällen men något gott ska vi laga ( eller hämta )
och så skålar vi för kärleken :) För visst ska man väl fira allt man kan?


Visst är väl rosorna ljuvliga? Köptes på vår lokala butik i lördags och
är helt amazing! Vi har fått hem så fin vas och skål på fot i fattigmanssilver
till butiken och jag fyllde snabbt min vas med rosor;) Och lördagsgodiset
hamnade i skålen :) 

Nyss var lastbilen här på gården och lassade av varor som väntar på
att packas upp. Måndagar håller vi stängt men veckans övriga 6 dagar 
finns vi på plats och hälsar er välkomna!

Ha en bra dag och fin start på veckan!

Kramar från Carina

Inga kommentarer: