fredag 3 oktober 2008

Lite gott till kaffet...




Imorgon är det "kanelbullens dag", så nu har vi laddat med bullar här hemma! Det är Linnéa som har bakat och det var så mysigt att komma hem på kvällen och mötas av doften från nybakade bullar!


Tack snälla ni för alla hälsningar och mail som ni skickar! Just nu räcker inte min tid till för att kommentera så mycket inne på era sidor, men jag är inne hos er nästan varje dag och hälsar på!

Mail svarar jag alltid på!
Just nu jobbar vi för fullt med att komma igång med nätbutiken!

Men självklart går det bra att beställa redan nu, det är bara att maila till mig ( carinaharju@slottsboden.com )





Här ser ni golv-vasen igen från förra inlägget med höga, fina liljor i.

Liljorna kostar 49:- st och vasen 525:-


Och idag är det fredag igen...!


Vad ska ni göra i helgen?


Idag ska jag träffa en jättetrevlig bloggvän en liten stund på förmiddagen, och efter det blir det en tur till stan för att uträtta lite ärenden.

Imorgon, lördag har vi öppet 10 - 14

( obs! ny öppet-tid på lördagar i oktober! )


Hjärtligt välkomna!


Ha en riktigt härlig helg och passa på att äta lite extra kanelbullar imorgon!
Kram, Carina

13 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!!!

Men du vilken lycka att få nybakade bullar bara så där.....vilken toppen tjej!

ååå så mycke vackert ni får in i butiken.Lampskärmen med ABC på var ju bara wow!

Längtar tills butiken öppnar på webben.

Ha en strålande helg.
här ska vi sätta in nya fönster på övervåningen.
Kram Nilla

Dubbelörn sa...

Jag är på g... men kan bli en aning sen. Ringer!!

Kram

Levindas Värld sa...

Mums va gott med med bullar :)

Jadu jag ska jobba hela helgen så för mig kvittar det att det är fredag...hihi!

Jobbar kväll idag, lördag och söndag, men jag får ju sova ut, slipper kliva upp tidigt och får lite helgmys ändå :)

Trevlig helg vill jag passa på att önska dig!

Annika sa...

Är ute och ser mig omkring lite och hamnar i för mej en ny blogg,
gillar ditt namn Vardagslycka.

Nu ska jag fortsätta njuta av dina fina bilder,
trevlig helg /Annika

Majas mammelucker sa...

Hej Carina!
Det var inte dåligt med nybakta bullar...ska visa mina barn detta..hm..undrar om dom förstår piken...
Helgen ska gå i lugnets tecken ... måste få ta det lungt..det har varit så mycket sista tiden...
Vad mycket fint du fått in...
Ha en bra helg!!
Kram Maria

Golden&Vitt sa...

Oj jag hade glömt kanelbullens dag..måste nog gå i mormors frys och fynda:) Hinner inte baka...Tack för påminnelsen ialf.

Vad snyggt med liljor i stor vasen .

ha en trevlig helg/ annika från haparanda

Mamma C sa...

Imorgon ska vi lägga golv på däcket till badtunnan gubben och jag. Klart man äter en bulle i morgon.
Kram mamma C

Min Skattkammare sa...

Hej Carina!
Åhhh....vad det vattnas i munnen när jag ser dina bullar! Och hembakta ska det vara. Just nu håller jag en strikt viktväktardiet för att om möjligt bli av med några kilon som fastnat under obevakade ögonblick! ;o)
Vad fin du har gjort din blogg!
Godnatt och sov gott, vännen!
Kramar Kicki

Frida sa...

Jag som trodde det var i dag det är kanelbullensdag. Så jag har bakat i dag i stället.
Hoppas du får en trevlig helg!
Kram Frida

Living by Milla sa...

Vad lyxigt att få nybakade bullar när man kommer hem!

Jag skulle också behöva baka för om några veckor blir det kalas igen.

Ha en skön helg!
kram Camilla

MiaMaria sa...

Hej!
Men så gott med nybakta bullar...mums!

Önskar dig också en härlig helg!
MiaMaria

Dubbelörn sa...

Yakiniku är japansk mat ;)
http://www.alltommat.se/recept?recipeid=4915 Mitt recept är liksom efter eget huvud, som allt annat *asg* Och jag tar strimlad lövbiff ;)

Byrån blev så fin!! Kära mannen tyckte också den var toppenbra ;)

Kram o stort tack!!!

Sallys hus sa...

Nej men oj...vad dagarna måste ha gått fort!
Jag tyckte det var nyss som jag kikade in till dig....men jag har ju missat minst hundra inlägg.....Så mycket fint du fått hem....lampsärmarna dukarna vasen...mmmm allt.
bullar har jag bakat ikväll.....en dag förs ent men de smakade smaskens ändå.
Ha en ny härlig vecka!
Kraaaam