onsdag 15 september 2010

Äntligen...




...är de här!!!
De efterlängtade boklådorna som vi beställde på mässan i januari (!).
Men den som väntar på något gott...
och de är precis lika fina som jag mindes dem.





Perfekta att ha som "gömma" till lite av varje.



Bland annat för att gömma undan alla fjärrkontroller.




En hamnade på hallbyrån. Där lägger jag nycklar och annat smått som jag har i
handen när jag kommer hem.


Kursiv


Här är det fikadags framför tv:n, boklådan ligger på plats.
Igår blev det smulpaj med äpple i hjärtformarna som finns i butiken.
Det här är den större modellen som kostar 25:- st, de mindre kostar 20:- st.
Igår var första kvällen sen i våras som vi tillbringade inne med tända ljus.
Men det var nog bara en tillfällighet, jag hoppas det blir många fler kvällar
ute på verandan innan den riktiga kylan kommer.
Nu ska jag hoppa i mina målarkläder och måla några varv innan det är
dags att öppna butiken.
Ha det bäst och tack för att ni kikar in här.
Kramar från Carina

Kursiv



4 kommentarer:

Patricia sa...

Åh en sån boklåda skulle passa bra på mitt TV-bord, att lägga alla förbaskade fjärrisar i... hi hi.

Ha en bra målardag!!!
Kram Patricia

Lilla hjärtat sa...

Vilka häftiga boklådor. Perfekt att gömma undan små saker i!

Fina små formar.Ser väldigt gott ut med fika!
Kram A-K

Photo by Maria sa...

Så fina boklådor.. En sådan hade jag velat ha på hallskänken och precis som du lägga nycklarna i :-)

Kram Mia

Vita små hjärtan sa...

Å vilka jättefina lådor! Att förvara lite av varje i!
Ha en fin dag!
Kram Agnetha