måndag 20 september 2010

Köksbilder





Nu har jag "höstat" till det litegrann i köket för att få en lite mer ombonad känsla.
Hittade gardiner på jotex.se i beige och vitt som känns bra.
Till och med en matta fick flytta in i köket!
Här ovanför ser ni det lilla fönstret ovanför diskhon.





I förra veckan fick vi hem påfyllning av den här ljusstaken samt mycket mer i
den serien. Självklart är den fin med vanliga stearinljus, men jag gillar de här
ljuskopparna som man kan ha värmeljus i. Liknande ljuskoppar finns hos oss i
Slottsboden ( det här är en gammal variant som jag hittade i mina gömmor hemma ).





Här är matbordet och det större fönstret med dörr ut till verandan.
Taklampan har jag köpt hos Lantliv i Leksand och det är min stora favorit!





Vi har haft en jätteskön helg och jag hoppas Du också har haft det!
Här har målarpenseln gått varm, men vi har även hunnit med grillkvällar
och lite annat pyssel.
Igår hade jag öppet i butiken och som vanligt var det kul att träffa alla
glada kunder som besöker oss!
Ha en fin start på nya veckan så ses vi snart igen!
Kramar från Carina

1 kommentar:

Patricia sa...

Va fint du fick i köket...de där gardinerna har jag med spanat på, men inte köpt, men jättesöta är de... =)

Ha en skön måndag!
Kram Patricia