onsdag 22 september 2010

Extra öppet





Oj, vad dagarna går snabbt! Snart har hela september rusat förbi!
2 stora leveranser har kommit och väntar på att packas upp,
bland annat har kalenderhjärtat äntligen kommit hem igen.
Jag vet att många väntar på detta så jag visar det för er här.
Nu på lördag den 25 sept har vi
extraöppet i Slottsboden 11 - 15


( övriga tider har vi öppet som vanligt, onsdag o torsdag 14 - 18 samt söndag 12 - 16 )
Kursiv




Ni är förstås hjärtligt välkomna till oss!



Kursiv


I en av kartongerna låg de här fina hjärtana med tänkvärda ord ( 10:- st )



Nu ska jag förbereda lite innan det är dags att öppna butiken för dagen.
Tack för att Du tittar in här!
Kramar från Carina

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Åh vad jag tyckte om det kalenderhjärtat.. Det skulle jag vilja ha här hemma..

Kram Mia

Photo by Maria sa...

Måste fråga.. Finns inte kalenderhjärtat på webshopen?? Kollade men hittade det inte..

Kram igen..

Mia