fredag 11 oktober 2013

Fredag



Fredag igen och den där goa känslan infinner sig med fredagsmys och annat skoj.
Igår var jag iväg och handlade lite blommor och nu fick det bli vita rosor 
på bordet, jag tycker det är så mysigt med levande blommor och unnar mig gärna 
det. Glaslyktorna på bordet är en favorit och finns hos oss i butiken.
De som står längst fram kostar 49:- st och den bakre kostar 89:-
Gillar rutmönstret som kommer igen i dem!

( muggen från Greengate finns också i butiken och kostar 89:- )
Öppettider hittar du här: www.slottsboden.com



Det är en mysig tid nu med mycket tända ljus!

......................................

Hur ser ditt fredagsmys ut?

Här blir det nog hemmagjord pizza ikväll med parma, mozzarella, ruccola och ett 
glas vin. Enkelt och gott.



Och en äppelkaka står och väntar...



...till fredagsfikat!

Idag är jag  ledig men ska iväg och uträtta några ärenden, det är lite att 
förbereda inför vår KUNDKVÄLL  på tisdag. Jag har inte skrivit om den här på 
bloggen utan enbart på fb och instagram och då blev det fort fullbokat.  Men eftersom jag 
alldeles nyligen fick några återbud så nämner jag det även här.

Tisdag den 15 okt kl 18 - 19.30  har vi en kundkväll hos oss med FÖRANMÄLAN
( begränsta antal platser )
Vi bjuder på lättare tilltugg, vi har specialpriser på utvalda varor och vi har även en 
utlottning under kvällen. Endast ett fåtal platser kvar och du anmäler dig lättast 
via sms på tel 070 60 327 40
.......................



Nu har det ljusnat ute, kaffet är uppdrucket och det är dags att ge oss ut på 
en uppfriskande promenad innan stan kallar. 
Här på bilden ovanför ser ni löparen som jag hittade i Örebro på Stilmagasinet i 
förra veckan.  Tokgillar den här känslan med råa kanter  och så blev jag glad över 
att hitta en  löpare som var hela 2,50 m lång, passar bra till vårt stora bord!

Ha en alldeles underbar helg!

Kramar från Carina

Inga kommentarer: