måndag 28 oktober 2013

Ny vecka...


Måndag, ny vecka,  nya utmaningar och möjligheter!

Igår kväll unnade jag mig en stund vila, sittandes i soffan och bara njöt av helgen
som rusat förbi :)  Helt fantastiskt underbara dagar  i butiken med alla goa och glada 
besökare. Stundtals var det riktigt trångt i butiken men ändå hjärtligt.

Tusen TACK för alla rara ord ni strör över oss, ni ska veta att de värmer långt 
in i hjärteroten och gör mig sååå lycklig!  Jag tar ingenting för givet och blir lika glad 
och överraskad varje dag över att ni är så många som kommer och hälsar på 
hos oss! 

Men som sagt, nu är det ny vecka och nya tag...och vi fortsätter med att fylla på 
i butiken med skojsigheter som trillar in hela tiden och pyntar och donar,
allt för att skapa en mysig stämning.



Såååå mycket fint har kommit den senaste tiden och vi packar upp allt eftersom.

Guldiga lyktor i flera olika storlekar som sprider ett varmt och härligt sken.
De på bilden är de mindre varianterna, det finns även större och de stora är 
även jättesnygga som vas ;)

Och det lilla söta hjortparet är helt bedårande och så lättplacerat lite överallt.
Här ligger de på en ljusbricka men de är även sååå söta som dekoration i en lykta, jag 
hoppas jag hinner fotografera och visa er innan de tar slut ( de packades upp igår och
många av dem flyttade direkt vidare till nya hem ). 119:- paret kostar de.



Och de här fina små lyktorna kom också upp på hyllan igår, 45:- st kostar de.



Nyss var lastbilen upp här på gården med ännu en pall med varor och jag ska strax
gå ut och fylla bilen med kartonger och ge mig iväg ner till butiken. 

Idag fortsätter vi med att sprätta kartonger och göra fint. Nästa gång vi har öppet 
är på onsdag, men redan ikväll öppnar vi upp för ett glatt gäng tjejer som kommer 
till oss på kundkväll. 

Ha en alldeles underbar måndag, gör det bästa av dagen :)

Kramar från Carina

Inga kommentarer: