måndag 25 augusti 2014

Sååå mycket snyggt!


Måndag igen och en ny vecka att fylla med nya utmaningar och skojsigheter ;)
Helgen har rusat förbi i rekordfart och vi har firat vår 20-åring, vi har varit 
bortbjudna på lördagsmiddag och jag har varit i butiken och träffat alla trevliga 
kunder som besökt oss! Så glad över att ni är så många som gör en utflykt till 
oss på "landet" !!!
Söndagskvällen avslutades hemma med hämtpizza och mys i uterummet och jag 
hoppas att ni också haft den bästa av helger!


I förra veckan kom det hem så mycket fint och idag får ni se några av 
guldklimparna. Helt underbara ponchos i 2 färger och kostar endast 349:-


I samma leverans kom även några jättefina armband som jag inte kunde motstå
när jag såg dem på mässan ( dessa är inte från Våga ).
Flerradiga som stängs med en kraftig magnet.
Svart och silver är alltid snyggt :)


Min egen favorit är denna i varma toner! 179:- st kostar de och är det svårt att 
välja blir man inte ruinerad av att välja bägge :)


Ursnygga kuddfodral har också packats upp och de har ett toppenpris, 79:- st
Den svarta sålde slut i helgen men nya är på väg hem och kommer troligtvis redan 
denna vecka. 


Sköna plädar förknippas också med den här tiden på året och vi har fått hem 
några godingar. Den här i vitt och mörkgrått ( matt svart ) är mjuk o skön 
och kostar 155:- st


Eller denna i linnegrått á 175:-


MASSOR med nallar, kaniner mm från Bukowski har också flyttat in hos oss!


Ett smärre nallekaos utbröt när alla skulle hitta sina platser i hyllan :)


Flera har redan hunnit flytta vidare i helgen men de övriga sitter kvar och 
väntar på nya kärleksfulla hem.


Hur söta som helst.


Välkomna in och kika på sötisarna!


Höstkransar har också anlänt och blir fina att pryda dörren med.

Den här veckan väntas ännu fler leveranser, jag har fått mail både från 
Norge och Danmark att de har skickat till oss så det ska bli riktigt spännande!

Ha nu en härlig måndag och en fin start på veckan. Här är det lite grått än 
så länge på morgonen men jag har tänt ljus och gör det bästa för att må bra.

Kramelikram Carina

Inga kommentarer: