måndag 21 mars 2016


Härliga vår  - så underbart det är nu när vi vet att vi har allt det fina 
framför oss ;)  Vaknade till solens strålar tidigt i morse och det är nog den 
allra bästa väckningen. Eller näst bästa i alla fall ( ska snart berätta om den bästa )

I fredags kom ett jättelass med evighetsblommor till oss i butiken och i helgen
har många besökare "plockat" sina egna buketter med blå- och vitsippor hos oss :)

Hoppas ni också haft en skön vårhelg!  Det har jag haft. Hemma har vi haft sällskap
av barnbarnet Loui som bott hos oss när mamma o pappa var bortresta över helgen. 
Men jag har även tillbringat tid i butiken och träffat sååå många trevliga kunder!

Wow, vilken helg och så kul att så många besöker oss! Stundtals riktigt trångt men 
ändå bara glada miner på alla :)

Jag lovade att berätta om den allra bästa väckningen och det kan nog vara den 
när barnbarnet vaknar bredvid mig, sätter sig upp och säger "äta musli o yoghurt".


Nu hade inte mormor någon musli  hemma men Loui älskar hallon så det 
ser jag till att ha i kylen när jag vet att han kommer. Färska hallon, mums!



Härliga promenader tillsammans :)

En riktigt mysig helg blandad med barnbarnsmys och butiksjobb!

......................................




Underbara magnoliakvistar har också packats upp tillsammans med mycket 
annat fint i blomsterväg.  Den här veckan fortsätter vi med att packa upp nyheter
och förbereder oss för påskhelgen och Konst och kulturrundan. 

Ni vet väl att vi har öppet ALLA dagar i påsk samt att vi även öppnar redan kl 10
på långfredag, påskafton och påskdagen?
Samt har extraöppet på annandag påsk 12- 16.

Ha en fin start på denna vecka så syns vi snart igen!

Kramar från Carina

Inga kommentarer: