tisdag 1 mars 2016


Välkommen vårmånaden mars!!!

Så härligt att den är här och det allra bästa tycker jag är känslan av att veta att 
nu ligger allt fint framför oss;)

I förra veckan när solen strålade och vårkänslorna var på topp kunde jag inte vänta 
längre ;)


Jag var iväg och handlade mängder med vårlökar och planterade utanför
entrén här hemma. 


Vårliljor, tete a tete, ginst, pärlhyacinter och långa buketter med vide.


Ljus bild men solen lös så vackert :)


Under fönstrena har blomlådorna fyllts  med små solstrålar ( tete a tete)
men de kom ej med på bild.

Kalla nätter är det så jag bubbar dem in och ut på kvällar/ morgnar.
Men det är bara kärt besvär :)

Nu ska jag strax gå ut på en solskenspromenad igen och sen blir det butiksjobb.



Känn er varmt välkomna att besöka oss i butiken!

Ha en fin dag!!!
Kramar från Carina

Inga kommentarer: