fredag 18 mars 2016


Visst är det väl härligt med de små näpna penséerna? 
I butiken har vi planterat några i små kaffekittlar och de blev väldigt poppis 
och jag tror det bara finns ett fåtal kvar nu ;)
Kortet togs när det var "blå timmen" därav det blåa skenet... Hm, inte alltid 
jag hinner fånga dagsljuset:)


Och de små söta hararna á 29:- blir fina att dekorera med.


Blev extra glad denna vecka när jag var iväg till blomgrossisten och lyckades 
hitta sååå mycket fint! Äntligen har de söta murgröneviolerna kommit hem!
Blommor glatt hela sommaren!  Planteras gärna om i större kruka och trivs utomhus
när risken för frost är över, blir riktigt stor och blommar mycket. 


Och sagolikt vackra rosor i svagt aprikos hittade vi också! 
Riktiga praktexemplar och du hittar dem hos oss i butiken:) 

................................


Leveranserna till butiken avlöser varann och i veckan kom äntligen de
efterlängtade väskorna/plånböckerna från Pipols Bazaar.
Alla är snygga, bara att välja sin egen favorit :)



Denna axelväska i marin/vitt rymmer  ( om man vill ) en 15 tums dator :)


Finns även en matchande stor plånbok/liten handledsväska ;)


Supersnygg svart väska med skinn på ena sidan och textil på den andra.
Lagom storlek för att rymma plånbok och mobil och blev en av dem som fick följa med 
mig hem ;)


Och nu när våren verkligen är här på riktigt så passar det väl extra bra med en
smarrig Årestrut fylld med godsaker.  
GLAD VÅR innehåller en god blandning med 5 härliga favoriter!


För nu när de här söta har tittat fram då kan ingenting stoppa våren :)

Nyss backade lastbilen upp på gården och lastade av en pall nya varor så jag 
ska ge mig ut och se vad det är för fint vi ska packa upp idag! Sen väntar 
butiken på mig och jag hoppas vi ses ;)

Ha en härlig helg!!!

Kramar från Carina

Inga kommentarer: