tisdag 1 november 2016




Hej hopp!  Idag får ni kika in i vardagsrummet här hemma. 

De vita gardinlängderna har fått ge vika för linfärgade sammetsgardiner. Jag hängde
upp dem redan i början av september och jag tokälskar dem! Blir så mysigt och ombonat.
Vi har dem hos oss i butiken ( finns även i "vintervit" ) och det är multibandsupphängning 
på dem. Jag köpte mig fingerkrokar och hängde upp dem i dessa och de faller så fint.
Men det är en smaksak och stort plus på upphängningen så man kan välja ;)



Kuddfodral i sammet  matchar fint med det mönstrade i vitt/beige  och bägge finns
i butiken ( även i fler färger. sammet 99:- och mönstrad 179:- )




Jag har köpt på mig en hel del växter, vi får väl se hur jag lyckas med dem :)




Hittade tulpaner häromdagen och självklart fick ett par buketter följa med hem;)



Några hamnade i vasen från Klong tillsammans med några "överlevare" från förra veckans 
bukett. 



På skänken samsas ännu fler gröna växter med några blommande. Och så ljus 
förstås!



" Kålblommorna " ( har ingen aning om vad de heter ) är så mysiga och påminner 
om stora rosor. 





Tända ljus behövs idag när regnet vräker ner och jag är storförbrukare av
ljus i alla dess former. 

Det var några glimtar från mitt vardagsrum :) Ombonat, gröna växter och 
mängder med ljus får sammanfatta rummet just nu ;)

Idag är det full fart igen. Vi fick 3 leveranser med varor igår och det är bra så 
vi kan fylla på efter en härlig helg med många glada besökare.

Idag har vi öppet 12  18, kom gärna och hälsa på!




Dessa nykomlingar från Majas har verkligen varit poppis hos oss i helgen och
det är inte konstigt. Magiskt vackert sken i dem! Fina även med tex blommor i. 

Mina står här på köksbordet och lyser så fint! 

Ha en bra dag så ses vi snart igen!

Höstkramar  från Carina

1 kommentar:

Anonym sa...

var har du köpt sammetsgardinerna? Tack för att jag får titta på ditt fina hem