tisdag 11 juli 2017


Hej på er alla som kikar in här! Kom nyss på att det faktiskt är lill-lördag så här 
sitter jag nu i uerummet med en stor glass och en kopp kaffe när klockan närmar sig 22.

Härliga sommarkvällar!!!

Efter stängning ikväll och när vi mättat magen satt vi en bra stund ute i trädgården
( med kaffe förstås ) och njöt av kvällssolen. Sååå skönt ute!



Sen blev det en härlig promenad med vår lilla lurv.



Och nu sitter jag som sagt här i uterummet nyduschad och med glass och kaffe.
Och det var efter duschen jag kom på att jag måste tipsa er om superdupersköna 
mjukiskläder/nattlinnen från en av mina favvobutiker Hunke möller. Och neee jag är inte
ett dugg sponsrad utan jag delar bara med mig av mina favvisar.)

Jag "råkade" springa in där i förra veckan när jag var i stan och som vanligt kom jag ut med
en välfylld påse med skönaste mysisarna;)  Just nu har de även rea så mycket går att fynda.
Klicka här

Mjuka sköna nattlinnen med spets och till och med spetsen är mjuk och skön.
Superhärliga och känns nästan som en sommarklänning.






Buuuh!  Skrämmer er lite med en bild med nattlinnet på ;) 



Och så blev det ett par nya tunna mjukisbyxor och ett par toppar att ha till. Byxorna och den grå toppen hoppade jag i efter duschen ikväll. Sååå sköna! Så har ni inte testat deras mjukisar 
så är det dagens tips fån mig ;) Sen har de förstås massor med annat snyggt oxå!


   

Ååååh, vilken härlig sommarkväll vi har. Det är svårt att slita sig och gå in när det
är så skönt ute så jag tror vi blir sittandes här ute lääänge. 

Imorgon bitti ska jag iväg tidigt, tidigt så jag borde väl gå upp och krama kudden snart.

Förresten, sen har jag börjat lyssna på ljudböcker och jag t r o r  jag gillar det.
Fortfarande så nytt för mig så jag vet inte än. Läsa har jag inte alls ro att göra så det 
känns som det här är toppen!  På med lurarna och sen kan jag pyssla med annat, ut och gå
mm. Blir nog en stund med lurarna på innan jag somnar ;)

Kram på er!