fredag 19 september 2008

Där kärleken blommar är sommaren evig...


Den här tavlan hänger inne i vårt sovrum, det är en originalmålning av Emma Karlsson i Ludvika. Tycker så mycket om den!

Idag firar käre mannen och jag bröllopsdag. Oj, vad åren går!!! 21 år har vi varit gifta!




Och jag har kontrollräknat den här gången... antal år stämmer! Vi döpte son nr 2 samtidigt och han är 21!

För er som funderar så kan jag berätta att för 2 år sen räknade jag visst helt galet! Vi åkte till Marmaris i Turkiet med barnen och firade vår 25 (!!!) åriga bröllopsdag i typ 2 veckor.
Vet inte hur jag kunde räkna sååå galet, och det lustiga är att ingen annan reagerade förrän flera veckor senare. Vid nåt tillfälle så sa jag att vi döpte Mattias i samband med vår vigsel och då sa Susanna: - Men han är ju bara 19!

Då först ramlade kronan ner...

Men jag har läst nånstans att det är bra att ta ut glädjen i förskott för då kan man ha roligt två gånger!



Här har jag gjort en riktig smaskig räkmoussetårta!

Mums!

Imorgon har vi öppet i Slottsboden 12 - 16

Varmt välkomna!

Jag hoppas vi får ett riktigt härligt och soligt höstväder i helgen, för det behöver vi verkligen!

Här hemma har det hänt litegrann, trots förkylningar...

Jag är lite impulsiv av mig ibland, så just nu ekar det i ett av våra rum!

Mer om det längre fram...

Ha nu en riktigt skön helg!

Kramar från

Carina

10 kommentarer:

Nettan sa...

*Haha* så galet det kan bli...men som du sa, då blir glädjen dubbelst så stor med =0) !

Ha en fin 21~årig " Bröllopsdag " ♥
Kram Nettan

Vit Spets sa...

Här sitter jag & :)))) Stort grattis till Er bröllopsdag nr 21!
Kramis
//Siv

Sara sa...

Hejsan
Vad roligt att ni tog fel på 6 år :-) Grattis på er bröllopsdag!
Kram Sara

Mamma C sa...

Grattis då till er båda på er 21 års dag. Ha en skön helg och du tårtan såg för smarrig ut.
Kram mamma c

Magdalena sa...

mycket bra, GRATTIS....
vi hadde 22 år i sommar,-
kram og fiiiiin weekend~~

Anonym sa...

Ja så det kan gå men som du säger då får ni fira det dubbla gånger.....Grattis till era år tillsammans iallafall!
Javisst är det underbart väder denna helg, det är bara till att njuta av det. Ikväll ska vi tända en massa ljus ute och krypa ner i den uppeldade badtunnan...mmmm så mysigt!!

Ha en trevlig kväll
Kram Pernilla

Anonym sa...

Ops, vad galet det kan bli:-)
ETT STORT GRATTIS PÅ ER BRÖLLOPSDAG!!
Kram

Under mitt kök sa...

Hej Carina ! Grattis på bröllopsdagen.Kul att du tyckte om de jag visa.Vad fint du har fixat med bakgrunden.Vi höres Kram Elisabeth "oliv träden är jätte fina naturstam"

MiaMaria sa...

Hej Carina!

Grattis i efterskott på er bröllopsdag.....årtal och datum är ju inte det lättaste....

Så god smörgåstårtan ser ut......

Há en bra vecka!
MiaMaria

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej....

fniss......men du så tokigt det kan bli.men som du säger då får ni ju roligt en gång till å skulle det inte bli det så vet du ju att det var hur bra som helst första gången ni firade....hihihihihihi...

Kram Nilla