måndag 29 september 2008

Ny vecka...





Måndag - ny vecka och nya möjligheter!




Här ovanför ser ni en av mina favvo-lyktor. Den fick vi i somras av våra goda grannar och den sprider så varmt och fint sken!











Hoppas ni alla har haft en skön helg och fått ta del av den härliga höstsolen som har visat sig.
Här har helgen rusat fram i turbofart, men så är det när man har roligt!

Söndagskvällen avslutades med en pysselkväll och fika tillsammans med glada väninnor.





Den här söta tavlan hänger i hallen och den har jag köpt här


Där hänger även en lykta och en söt Tilda - ängel. Ängeln köpte jag för över ett år sen när jag var ny i bloggvärlden av Lisa

Tänk, vad många duktiga människor man kommer i kontakt med via bloggen!

Ha en fin vecka!

Vi ses snart igen.

Kram, Carina







14 kommentarer:

Sara sa...

Hej
En sådan lykta/ljusskåp har jag med, de lyser så fint. Önskar dig en fin vecka.
Kram Sara

Dubbelörn sa...

Kan jag komma förbi på fredag istället?? Då har jag stoooora bilen ;)

KRam

Living by Milla sa...

God förmiddag!

Ljusskåpet var verkligen fint. Söt lykta också.

kram Camilla
Ps.Jag hittar ingen mailadress till dig.

MiaMaria sa...

Hej Carina!

De skyltar du menar är 8* 12,5cm. Men jag kommer att göra större också men först ska jag besöka brädgården och såga och måla......

Denna ängel från Lisa har jag också den köpte jag strax innan jag började att blogga......

Så oj vad många kreativa människor det finns i detta avlånga land!

HA´en bra måndag!
MiaMaria

Mamma C sa...

Så fint ljusskåpte var tavlan var himla fin med.
Ha en bra veck du med.
Kram mamma c

Vit Spets sa...

Tack för kommentaren, det värmer :) likaså din vackra lykta!
Sköt om dig
//Siv

Nettan sa...

Vad fin du gjort i hallen med hyllan & ljuskåpet =0) !!
Kram Nettan

Mjuka sa...

Vilket fint ljusskåp!! Mysiga bilder
kramar M

Ann-Catrin sa...

Godorgon!!

Härliga lyktor och vackra bilder""!

ja vart tar tiden vägen.. det går så förbaskat fort hela tiden..man skulle vilja stanna upp ett slag!!

kram
A-C

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej vännen!!

men du vilken underbar lykta du har i hallen..superduper fint sken.

Ja du tänk vad man kan hitta duktiga människor ute i cybern.

Kram Nilla

Min Skattkammare sa...

Hej där! Väldigt söt lykta!
Tänk att det är oktober i morgon! Det går alldeles för fort, hur ska man hinna allt? HJÄLP!! Kommer det många till dig nu, eller är det lite lugnt och (skönt)? fniss
Önskar dig en fin dag!
Kram Kicki

Min Skattkammare sa...

.......vad roligt att de hittar ut till dig även långväga gäster. Det är nog bloggen som gör susen, tror du inte?!
Och kaotiskt är jobbigt på det viset att, som du säger, man inte hinner med människorna. Det känns aldrig riktigt bra, och så tar det på krafterna. En konstig ansträngning det här med massa nytt folk. Men så är jag lite av en ensamvarg.......men inte jämt! ;o)
Kram igen vännen!

Solsjö - Under en vind sa...

Vilka mysiga bilder!!!!

Ha det riktigt bra! Kramar!

Millygarden sa...

Första gången jag kikar in!

Vilka fina bilder..


Kram Marina