fredag 12 september 2008



Lite höstnytt i butiken...





Sol och blå himmel!


Åh, vad härligt det är att vakna när solen skiner och himlen är blå! Jag hoppas på några riktigt fina höstdagar nu, det har vi inte varit bortskämda med här!


Och vips, så är det fredag igen.


Vad ska ni göra i helgen?


Imorgon, lördag har vi öppet i Slottsboden 12 - 16.



Nu börjar leveranserna från mässan att komma! Vi har fått hem många fina ljuslyktor,
härliga kuddar både med monogram och spetsar på, lampkjolar, ramar och massor med annat .




Kudde ( inkl innerkudde ), pris 239:-



Titta vilka fina ramar! Den som hänger på väggen kostar 85:-, och den stående 95:-Små broderade lavendelkuddar, 60:- st


Måste visa några av smyckena från Pearls for girls också! Helt underbara!




Kulkedja med "silver" blomma och "guld" blomma, pris 199:-


Armband, 149:-




Lång kedja med blommor, 299:-






Halsband med hjärta



Och massor med olika berlocker! Kul att kunna förnya halsbandet!


Berlockerna kostar från 49:- st - 129:- st


Och det finns massor av andra halsband, jag visade bara några stycken.


Är det nåt ni är intresserade av så går det bra att maila mig


carinaharju@slottsboden.com


I väntan på att allt är färdigt inne i webb-butiken så går det bra att höra av sig via mail.


Jag har ett litet svampställe precis utanför husknuten där vi kan plocka lite kantareller. Det är inga stora mängder men det blir en liten skål då och då.


Precis lagom att rensa.

Ha nu en riktigt skön helg!

Och tack för att du kikar in här!

Kramar från

Carina

6 kommentarer:

Min Skattkammare sa...

Åhhh....vad det strömmar in nyheter till butiken, så mycket fint!
Mmmmm....kantareller är så gott, och det finns också gott om dem efter allt regnande.
I helgen blir det att jobba i min sågarbod med att isolera. Vad skönt det här kommer att bli när det är färdigt! Varmt och gott året om!
Kram till dig och en skön helg önskar jag dig!
Kicki

MiaMaria sa...

Hej!

Himmel så kul att det kommer in nytt i butikerna så roligt...

Kudden är ju så söt.....

Och halsbanden är så vackra!!!!!

Här ska det pysslas klart till helgen en liten beställning......

HA´det så gott Carina!
MiaMaria

GårdsLyktan sa...

Visst var det kul att träffas och få ett ansikte bloggen Vardagslycka :). Kicki och Katarina har jag ju träffat tidigare så dom hade jag redan ansikten på.
Kul att du också visade smycken idag, dem är ju sååå fina.
Hoppas att det går bra med förberedelserna till web butiken, tycker det skall bli spännande att se resultatet.
Kram Sabina

Frida sa...

Hej Carina!
Vilka fina saker du har i din butik. Synd att jag inte bor närmare, underbara bilder du visar härlig höstbukett kärleksört är så fint.
Önskar dig en trevlig helg!
Kram Frida

Sara sa...

Hejsan

Kudden var så fin, hur går det med webbutiken?
Kram Sara

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej Carina, så mycket snyggt du fått in i butiken, den urfina butiken din och de smyckerna var väldigt vackra! Mari.