fredag 27 augusti 2010

Härliga helg...






... som ligger framför oss!
Jag jobbar med glädje hela helgen , det är så inspirerande och kul att träffa alla
trevliga kunder!
Idag skiner solen och visst känns allt lite lättare när man vaknar till en strålande
morgon? Jag har en underbar tidning som ligger och väntar på mig, snart ska jag sätta
en stund ute på verandan, bläddra i magasinet från Jeanne d Árc och fyllas av nya idéer och inspiration!





Säsongens första äppelpaj är bakad, och sent igår kväll blev det kvällsfika
ute på verandan tillsammans med lite extravärme, plädar och massor med ljus.
Inte speciellt hälsosamt men väldigt gott!
........................
I butiken gör vi plats för höstens nyheter!
Nu kan du fynda sommarens dukar och andra textilier till 50% rabatt.
Mängder med fint reas ut i dagarna 3, fredag, lördag o söndag 27 - 29 aug.
Välkommen att fynda!



Och välkommen att kika på allt nytt och fint som har kommit hem!








Vi har fått påfyllning av de underbara assietterna i pastellfärger.


Förutom rosa så finns de i ljusgrönt och ljusblått, 49 :- st.
Kannan till vaniljsås finns också hos oss i Slottsboden
Ugnsfasta hjärtformar har också kommit hem igen, men de har en rykande åtgång
och jag hinner knappt få upp dem på hyllan förrän de är slut, så är du
intresserad av dem får du inte vänta för länge.

Ha nu en riktigt härlig helg!

Vi ses snart igen!

Kramar från Carina


1 kommentar:

Uttan sa...

Kikar in för att önska Dej en Trevlig Helg!

Här känner Jag att det är höst och i dag kommer Jag att ta ner mina Rosgardiner i köket och hösta till det lite. Även om Jag ser att rosorna blommar vackert ute så är hösten på gång. Mysigt!

Kramar!