måndag 16 augusti 2010

Kontraster




Vilka kontraster det blev i helgen med härlig högsommarvärme utomhus
och höst- och julstämning inne på mässan!
Nu börjar bitarna falla på plats lite smått och jag försöker sortera in i minnet
allt fint vi har beställt hem från mässan. Jag sitter här med alla ordersedlar med
artikelnummer och försöker minnas vad det är vi har beställt. I slutändan brukar det
dock bli bra!!!
Vi har hittat mycket fint den här gången och jag hoppas att ni kunder kommer att
tycka om det lika mycket som vi gör!




Jag har inte fotograferat så mycket från mässan, kameran låg mestadels bortglömd
i väskan... Jag har varit så fokuserad på alla inköp och alla fint uppbyggda montrar!
Många leverantörer lägger ner hela sin själ för att göra sin monter så tilltalande
som möjligt och de har verkligen lyckats! Jag som älskar blommor och arrangemang
njuter för fullt av alla fina dekorationer!


Lördagskvällen avslutades med konsert i Slottsparken, Lars Winnerbäck uppträdde
och det var en helt underbar kväll!



Idag ser det ut att bli ännu en dag med strålande sol. Elvis väntar på mig nu, vi ska ge
oss ut i solen en stund innan vi åker ner och öppnar butiken.

Tack för att du tittar in här!

Kramar från Carina



8 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Vilken härlig helg du har haft.. Kan tänka att det var mycket vackert att titta på..

Lars Winnerbäck är så bra, såg honom i sommar på Åland..

Kram Mia

LantlivsAnette sa...

Halloj där vännen !!!
Tänk att vi åt på samma restaurang !! Sååå himla kul att du såg mig..
Blev så glad..
Kraaam Anette

Oljekritan sa...

Måste vara en helt fantastisk känsla att få gå runt och ta in alla vackra intryck...av saker, föremål. Vad spännande. Tänk om man fick välja och vraka...de mest fina, de som man faller för...de som berör..Låter jättekul!!// Karina

Vita små hjärtan sa...

Härligt att vistas bland massa vackra saker av olika slag!
Ha en bra dag!
Kram Agnetha

Vit som snö sa...

Men vad härligt! Låter som en underbar helg! Konserten hade jag gärna lyssnat på också!
Själv har jag varit på Roxette, också en höjdare!
Jaa, vi njuter av strålande väder här, känns inge vidare att nu åka till jobbet... men är ledig 2 dagar sen. Kanske solen stannar kvar:)
Ha det gott! Kram Cilla

Min Skattkammare sa...

Så kul att prata med dig en stund! :o)
Vi tänkte åka till Strömsholm i söndags, men jag var så himla trött. Det kommer efter nu...när man kan börja slappna av lite efter säsongen.
Vi får se om det blir en tur....;o)
Kram på dig.
Kicki

katarina sa...

Hallå carina!

Jag tycker också det var synd att vi inte hann prata en lååång stund på mässan...men det är ju så där.
Jag hoppas att jag kanske kan ta mig till din mysiga butik här framöver....nu drar ju alla fritidsaktiviteter igång igen så nu swischar det bara till så är det jul...;)
Jag tror att jag kanske fått tillbaks lite blogglust nu..;)
kraaam Katarina

Anonym sa...

Kul med formex o att du hittade fina grejer. Mysigt med slottskonsert oxå. Kram/Mira