måndag 30 augusti 2010

Kan man ha för många?







Nej, jag tycker inte det. Och allra helst inte den här tiden på året, när det blir lite
mörkare på kvällarna och vi tänder mycket ljus.
Den här godingen i zink fick vi hem i fredags, en fin lykta med hjärtformade fönster.
Den fanns i en av kartongerna som kom från Danmark i fredags tillsammans
med mycket annat fint!
Här har vi en strålande måndag, lite kyligt i luften men solen är framme
och det känns riktigt skönt ute.



Vad kul att ni redan är så många som blivit vän med oss på Facebook,
( det finns en länk i min högerspalt ) !!!
Nu ska jag fortsätta att riva och slita i mina kartonger och packa upp allt
som kommit.
Önskar er alla en fin start på den nya veckan!
Kram på er! / Carina

3 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Hej!

Åh vilken söt lykta! Som du säger kan man inte i mitt tycke heller få för många ljuslyktor...hihi! Speciellt inte den här årstiden :)

Idag ska jag och min mamma till Strömsholm Djursjukhus med mammas lilla vovve som bröt benen i början av sommaren å nu ska vi dit och se att det läker som det ska. I somras då vi var där tittade vi in din söta slottsbod, så mkt fint och mysigt läge :)

Hoppas du får en bra start på veckan!

bokhyllan sa...

Meeen, så fin lykta! =)

Lilla hjärtat sa...

Nej inte kan man ha för många ljuslyktor inte!!
Den var fin!
Nu börjar det gå åt så där mycket värmeljus här hemma igen.
Kram A-K