måndag 2 augusti 2010

Som en gräddbakelse...




... är den nya mormorskudden som finns hos oss i butiken nu.
Stor och härligt fluffig är den, dryga 50 cm i diameter och innerkudde medföljer.
( pris 259:- )
Kuddar kan man väl aldrig få för många av? Alltid går de att lägga någonstans
och vips så känns rummet nytt och fräscht!


Ett litet fint broderi pryder kudden, men det syns lite dåligt på bild.
Jag har mycket nytt att visa er så jag har svårt att hålla mig från datorn några
längre stunder. Idag kom det ytterligare 2 leveranser med varor och jag vet
att mer är på väg denna vecka. Några nyheter packades upp under dagen och
flera "gamla" godingar fylldes på i hyllorna.



Jag har även passat på att plantera lite nytt i blomlådorna på jobbet,
alltid kul att få förnya litegrann!





Sist men inte minst visar jag ett av sommarens loppisfynd, en sås-snipa från Rörstrand.
En ros planterades i den och den fick bli en liten födelsedagsblomma till
kära mor.
Hoppas ni alla har det bra och njuter av sommaren! I morse vaknade jag till ett
ihållande regn och det höll i sig hela förmiddagen innan det äntligen blev uppehåll
igen. Kvällen har dock varit helt underbar, varm och skön och jag har tillbringat
ett flertal timmar utomhus tillsammans med humlorna i lavendelbusken...
Nu har mörkret lagt sig och vi sitter på verandan med ett glas rosé och
massor med tända ljus, härligt!
Ha det så gott och vi ses snart igen!
Nästa gång ska jag visa er något alldeles sagolikt vackert!!!
Kramar från Carina

2 kommentarer:

Stina sa...

Är det Anette från Rörstrand som hittat hem till dig?

Kram Stina
f.d "Stinas Hem"

Photo by Maria sa...

Vilken vacker kudde och till ett bra pris :-)

Ha nu en bra tisdag..

Kram Mia