tisdag 27 juli 2010

Bland humlorna...





Ja, nu vet ni var jag är! Jag är lite osynlig i bloggvärlden just nu,
men kommer snart tillbaka.
Mycket av tiden tillbringas förstås i butiken tillsammans med alla glada
kunder och däremellan står jag på huvudet i alla kartonger och packar upp
varor och fyller på så det ska kännas inspirerande när ni besöker oss.
Men all övrig tid så njuter jag av sommaren för fullt!
Den här gulliga skylten hittade jag idag när jag var på tur och tycker den
är passande!
Hoppas ni också har en riktigt bra sommar och tar vara på dagarna!
Nu väntar en kväll på verandan med lite sommargodis.



Mums, färska hallon och glass! Livet är bra härligt!



Tack för att du tittar in här, vi ses snart igen!


Kramar från Carina

3 kommentarer:

Marita sa...

Mmmmm, det ser verkligen mumsigt ut!! Jag kommer direkt och smakar!
Skylten är ju hur söt som helst!
kram, Marita

Marie sa...

Just nu är det tid för att leva och njuta helt fullt av sommarens dofter och upplevelser. Kram

Vita små hjärtan sa...

Ja njut av sommaren så hörs vi senare!
Kram Agnetha