onsdag 14 juli 2010

Änglavingar...






...och annat smått o gott.
Så här ser det ut på skänken i butiken just nu.
Ros-ljusstakarna har jag nog visat tidigare, men visst är de vackra?
Lampfoten hittar du här.
På skänken ligger en vit löpare med monogram i vitt, á 149:- . Små dukar
40 x 40 cm med monogram á 75:-
Det finns även en större vit duk, 90 x 90 cm med monogram á 259:-





Änglavingarna från Dommo by Gawor är helt underbara!!!



Handgjorda tvålar som återfuktar huden och gör den mjuk och smidig.




Berlock, änglavingar i matt "silver" med ett litet guldfärgat hjärta, á 49:-




Stor lyckonalle med änglavingar, á 179:-







Liten och stor änglanalle, den lilla kostar 89:-
Just nu blir det mest bilder från butiken, vi har öppet veckans alla dagar och
vi tillbringar mycket tid där. Och trots att vi är mitt i juli månad så fortsätter
leveranserna att trilla in i butiken varje vecka. Nyheter varvas med gamla godingar.






Vi har fortfarande exemplar kvar av boken " Lantlig charm " i butiken, pris 429:-


Du kan även beställa den i vår webshop, klicka här
Boken innehåller underbara inredningsbilder, inspirerande miljöer och
dessutom en hel del spännande recept. Än har jag inte provat något av recepten,
men det ska jag snart göra.
Nu är det dags att fylla på kaffemuggen, jag sitter här på verandan med laptopen
i knät och njuter av lugnet en stund på morgonen. Snart är det dags att väcka Elvis
och gå på en liten promenad.
Vad ska du göra idag?
Ha det allra bäst. Vi ses snart igen!
Kramar från Carina


6 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Ohhhh vad mycket fint du visar oss..himmel vilken fin butik du har !!
Och min bok..så roligt att få se den hos dig..
Ha det gott
Kraaam Anette

MiaMaria sa...

Hejsan Carina!

Fint du har det i butiken!!!!

Och Dommo sakerna är så fina en hel del man vill ha...längtar redan till hösten då de nya sakerna kommer:)

HA en skön sommar!
MiaMaria

Min Skattkammare sa...

Hallå på dig! :o)
Och du är en ängel som kommer farandes så där när man minst anar det! Jag blir alltid så glatt överraskad att träffa dig!
Puh....jag var lite nervös för bilden, tycker inte själv om att bli fotad, men jag tycker det ser så härligt ut där ni sitter.
Och så söta döttrar du har...och rara ( de har att brås på...;o), hälsa till dem också!
Jag var så peppad när jag skuttade upp på cykeln här förut, men efter bara en stund ville inte benen alls, men jag tog mig runt ändå.
Värmen har satt sina spår, nu får det bli en tidig godnatt.
Tack igen rara ni för att ni tog den här avstickaren!
Sov gott!
Kram Kicki

Min Skattkammare sa...

...måste bara säga att du visar så otroligt fina bilder från din butik....
:o)

Marita sa...

Åh Carina, din lilla fresterska där!! Nu blir jag ju sugen att ta en sväng till din underbara butik igen...du har så fina saker i butiken! Och jag "behöver" hur mycket som helst!! ;-D
Det underbara Prinsesstet som vi köpt hos dig börjar ta slut, så jag är nog "tvungen" att komma någon dag...vet du, när man gör det thet luktar det gott i hela köket!!! Underbart!!
Ha det allra bäst! Kram, Marita

Unknown sa...

Get the facts dolabuy.su review dolabuy louis vuitton browse this site dolabuy