måndag 5 juli 2010

Rosenälvorna





Visst är den väl fin? Min nya väska som kom med posten här om dagen.
För ett par veckor sedan var det en tjej inne hos oss i butiken och hon hade en helt
underbar väska på sin axel. Jag talade förstås om för henne att jag tyckte den
var jättefin, och då berättade hon att hon och hennes väninna syr väskor i
flera olika modeller.


Jag kikade snabbt in på deras hemsida när jag kom hem och gjorde en beställning.



Väskan som jag beställde heter " Rosenlock" och det är mängder med fina detaljer på den.



Deras mål är att varje väska ska vara unik och när de syr ska de tycka om väskorna
lika mycket som om de vore deras egna och det ska vara svårt att skiljas från dem!




Jag är jätteglad för min nya väska och funderar redan på om jag ska beställa
ännu en i kanske vitaste vitt eller kanske i svart?




Långa fina axelband med spets.






Väskan är lika vacker inuti, fodrad med ett fint tyg och det finns både mobilfack
och plånboksfack i den.






Här hänger den i hallen som ett smycke och bara väntar på att få följa med mig.


..........................
Hoppas ni alla har haft en härlig helg med sol och glädje!
Det har jag haft och nu är jag redo att möta den nya veckan som är
fylld av mängder med roliga saker att se fram emot!
Ha det bäst!!!
Kramar från
Carina

6 kommentarer:

annika sa...

Ååhh så fin väska. Vilka underbara detaljer! Får nog ta mig en kik på deras sida.
annika

Photo by Maria sa...

Vilken fin väska.. Får nog leta ig in på deras hemsida.. tackar för tipset..

Många soliga kramar.. Mia

Unknown sa...

Den var ju verkligen helt underbar!!! Måste in och spana!

Ha det gott i värmen!

Kram, Jenny

katarina sa...

Hallå där!!
Men så lustigt...jag fick precis tips om deras sida via mailen från en kompis.
De är underbart vackra....men jag måste säga att för min del så ökade lusten att sy mer än att köpa en......;)

Mitt lilla pysselhus börjar ta form...man börjar kunna urskilja hur det kanske kommer att se ut sedan...;)

Hoppas du hinner njuta lite av solen o värmen mellan kunderna!
kraaaaaaam Katarina

Uttan sa...

Vilken underbar väska..Jätte fin som en bakelse.
Förstår att Du vill ha flera.

Önskar Dej en fortsatt Fin Sommar!
Kram!

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad fin väska.Bara så himla söt.Ha det gott Kraaam Rita ♥