onsdag 9 mars 2011

Vårfräscha nyheter




Nu är det VÅR i vardagsrummet, pälsplädarna och kuddarna har fått lämna rummet.
Överdragen till soffan och fåtöljerna är nytvättade och vita igen,
och det doftar äppelblom om dem ( sköljmedlet jag använde ).
Nyhemkomna kuddfodral och plädar packades upp ur kartonger och
tog slut på en gång... Jag har pratat så mycket om dem bland vänner och bekanta
så de var tingade allihopa...
Men jag har förstås beställt hem fler så nya är på väg!




Vill du också ha en virkad pläd så går det bra att maila mig ( info@slottsboden.com )
Pläden är 100 x 150 cm och kostar 499:-



I ett av de andra paketen som packades upp låg massor med fina gardiner!
Dessa är från en av de nya leverantörerna vi hittade på mässan, de hade
verkligen mycket fint! Och dessutom till superbra priser!!!
2- pack vita knytbandslängder i bomull med en infälld bård i tunnare tyg och med
vita små broderier för endast 449:-



Skira och fina! Jag lägger in de i webshopen under dagen.






En matchande lampkjol ( inkl ställningen ) till priset av 135:-







Ja, det var lite smakprov på det nya som kommit hem. Nu börjar
leveranserna trilla in, snart är det dags att öppna för säsongen igen!


26 0ch 27 mars öppnar vi igen och välkomnar våren!!!


Här ser det ut att bli ännu en solig och fin dag. Jag ska fortsätta att plocka upp
nyheter i butiken men innan jag åker ska jag trolla ihop något gott till
kvällsfikat. Ikväll får vi middagsgäster och då passar det väl bra med något gott
till kaffet också!

Ha det så gott och tack för att du tittar in här!

Kramar från Carina





1 kommentar:

Patricia sa...

Ja pläden o gardinerna var verkligen jättesöta!!

Va kul att packa upp allt även om det sliter på kroppen .. men det är ju julafton varje gång man får varor .. =)

Ha en bra dag!!
Kram Patricia