onsdag 6 januari 2016

Återblick mellandagarna 2015


När juldagarna var över var det min alldeles egna dag och jag gläds åt att få
bli ännu ett år äldre:)


Inte så mycket att fira men visst är det kul att få dela dagen med nära och kära;)


3 stora smörgåstårtor var beställda och hämtades på morgonen.
Så skönt att bara ställa fram:)

Tårta bakade jag men det blev en rice crispiestårta och ingen bild på den.


Blev uppvaktad med så många fina presenter och mängder med blommor.


Huset fylldes med vackra tulpaner och flera vackra orkidéer :)

Tack till er alla som ville fira med mig ;)



Nya naglar fixades i mellandagarna och den här gången behövdes mer glitter
i vardagen kände jag :)


För första gången sedan jag tog över butiken ( snart 9 år sedan ) har vi haft
öppet i mellandagarna och vi fortsätter att ha öppet utan vintervila. Känns jätteskoj
att vi kan ha öppet så mycket och det är tack vare alla er goa kunder som besöker oss!!!

................................


Mannen och jag var iväg på utflykt en av dagarna. Mall of scandinavia lockade
och vi började dagen med kaffe och macka på Starbucks ;)

Wow, vilket ställe och vi strosade runt en hel dag och gick in och ut i butiker 
med stopp för lunch och fika förstås emellanåt ;)


På vägen hem svängde vi förbi mitt favvoställe - Slottsträdgården i Ulriksdal.
Känns som ett måste när vi är i närheten :)
Självplock av tulpaner fanns det där och visst ser det härligt ut?


Ett jättefång med syrener! Doftade ljuvligt ;)


Lite smått o gott följde med hem från storstan ;)
Blus från Odd molly, väska från Michael Kors (present från mannen ), en massa fint
från nya favoritbutiken Hunkemöller, lampfot mm. 


I nästa inlägg fortsätter vi med nyårsfirande :)

Ha det så gott.

Kramar från Carina

Inga kommentarer: