tisdag 12 januari 2016


Hej tisdag och en ny dag att göra något bra med!

Levande ljus är en bra start på dagen och dessa Lilja ljusstakar från Skultuna är 
en av mina favoriter och finns hos oss i butiken;) Och äntligen fick jag tag på riktigt
svagt rosa tulpaner. Jag köpte några långa blommande hyacinter också och knipsade 
av till snitt och blandade dem med :)


Doftar dessutom ljuvligt!


Igår kom det vårnyheter till butiken och jag stod på huvudet bland 
kartonger och packade upp en massa fint! De linnefärgade gardinerna är så snygga
och har ett fint fall. Finns även i vitt och de vita har jag köpt och satt upp hemma i
köket. Det finns även en kappa på 250 cm om man vill ha det ( lätt att kapa om det behövs )

Och så mycket annat snyggt!


Jättefina spegelbrickor i 2 olika stl och dessa är toppen att ha på bordet och 
dekorera efter tycke. En blomma, små ljuslyktor osv. 
En fin rund ask har också kommit hem och den har spegel uppe på locket.
Fin att samla smycken i, fylla med karameller eller varför inte en liten blomma och så
locket på sidan?


Supersnygga lyktor i 2 stl. Fina att ha ståendes men det har även kommit hem 
en snygg väggkrok som jag ej fotat än och på den kan man hänga en lykta om man vill.
Eller kanske en blomma att hänga på kroken?



Fina droppformade lyktor att hänga :)


Så kul med allt nytt som börjar trilla in i butiken nu ;)


Jag kände att jag behövde en ny lykta hemma så jag köpte med mig en som 
hamnade uppe i tv-rummet. Lyser så vackert och sprider  ett fint mönster på väggen :)
Lyktor kan man väl aldrig få för många av?

Och ni vet väl att nu har vi öppet 6 dagar i veckan? Välkomna till oss idag 12 - 16.

Ha en toppendag! 
Kramar från Carina


Inga kommentarer: