onsdag 11 mars 2009


Min egen lilla tolkning...





Häromkvällen när jag satte mig i soffan för att bläddra i Jeanne d´Arc Magasinet så slog det mig att min terrin påminner om den på framsidan.

Och nu ser jag i min iver att fota så har jag inte diskat bort prislappen...

Ett litet skönhetsfel finns på den, en liiiten repa uppe vid hålet för soppsleven men för mig blir den bara charmigare då.




Och snart är det dags för det andra numret!

.................................................................................................





Förra veckan fick vi hem så fina lyktor med hjärtfönster i 2 olika höjder

.De har haft en strykande åtgång men en ny sändning är på väg.

Lyktor kan man väl aldrig få för många av?

Finns att beställa här



Och en underbar karaff har också kommit hem!

Det bästa är priset, den kostar 119:-

Den finns i webshopen och där hittar ni även de söta värmeljusstakarna och vasen.

Ha nu en riktigt bra onsdag!

Här har kung Bore fått fnatt, det snöar och snöar!

Och jag som vill ha vår!

Kramar från

Carina

13 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Å så lik bild du fick till!!! Å så fina saker du fått hem... Kram

Solsjö - Under en vind sa...

Så likt tidninge du lyckats få till det! Gillar verkligen din terrin, så fin!

Hoppas att du har en skön dag! Kramar!

www.vindenshjarta.blogspot.com

Dubbelörn sa...

Härligt när man ser att andra har samma goda smak ;).

Visst är det trist med snön... längtar så till våren o solen o värmen.

Kramar

Marie sa...

Vilken fin karaff!

Och vi får hoppas att Kung Bore snart tröttnar - och att gumman Tö kommer på besök.

Hos Syster Olga sa...

javisst siddu' det är ju nästan exakt den i tidningen ju'...haha
det var därför jag tänkte köpa den...grrr
var du på loppis igår ?
De hade tagit fram påsksakerna...jag plockade lite..en påskhare som du ser på min blogg och lite roliga påskägg.

Ha det bra kram

Mamma C sa...

Mycket snyggt du visar. Kung Bore verkar härja lite varstans i Sverige nu. Har snöat här idag oxå.
Kram mamma C

Vita hjärtan sa...

Vad fint det blev med terrinen! Jag ser verkligen fram emot nästa nummer av Jeanne d´Arc living!

Kram Annemari

Dubbelörn sa...

Precis detsamma kände jag igår! jag sk*ter i den där bannade snön!! Har inte skottat, utan sitter här o väntar in våren istället *gapskrattar*.

Stor kram

Tankar tar tid sa...

Ja, "j...a" snöande och tillråga på allt var det -13 gr här imorse!

Jättefina saker du fått hem ... är väldigt svag för karaffer och den du visar är inte alls dum ... ser den ut att vara gammal ... är glaset så där härligt ojämt och med små bubblor i?

Kramar Christina

Min Skattkammare sa...

Mitt i prick lika.....du vet vad som gäller! ;o)
Ja, tvi vale för snön, men bättre väder är på gång.......
JIPPIE!!
Kram Kicki

Majas mammelucker sa...

Hej Carina!
Vilket fynd ..den soppterinen vill jag oxå ha...vilken likhet från tidningen...vilken fin karaff du fått hem kul med många olika och ställa på en bricka...hoppas allt är bra och att du får en skön helg!
ska försöka komma förbi och titta på allt fint du har fått hem.
Hade gott!
Kram Maria

Stina sa...

Arrangemanget med karaffen, ljuslyktorna och vasen skulle passa utmärkt på min skänk ;)
Dax för en rundvandring på webbshoppen tror jag.

Kram Stina

Anonym sa...

Den är så söt din terrin.. och fler fina saker som kommer in i butiken, va kul, får göra ett besök en dag när du öppnat.

Jag håller med, nu räcker det med vinter... nu vill vi ha VÅÅÅÅR.
Hade en tjej som ville komma och titta på vårkläderna men hon ville vänta till snön försvann för nu var hon inte "vår-inspirerad"... =)

Ha det så bra!
Kram Patricia