måndag 2 mars 2009


Tillbaka!



Tack för alla gulliga mail och sms och hälsningar vis bloggen som jag har fått! Nu är jag tillbaka igen efter 2 underbara veckor i solen, och jag är fulltankad med energi!


Nu har jag massor att ta igen och läsa ikapp inne hos er alla. Visserligen fanns datorn med på resan, så några snabba besök inne hos er har jag gjort, men framförallt användes den en kort stund varje dag för att sköta webshopen.


Tack till alla gulliga kunder som gjort beställningar under tiden och tålmodigt väntat, idag kommer jag att packa och skicka era paket!





I det här härliga vattnet har största delen av dagarna tillbringats.

Många mysiga öar och stränder med kritvit sand har vi besökt!



Väl hemma igen så väntar massor med varor på att få packas upp!

Åh, så kul med lite vårnyheter!

Dessa kommer förstås in i webshopen under veckan.

Ha nu en fin vecka allihopa!

Vi ses snart igen!

Kramar från Carina



19 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Borta bra men hemma bäst, eller hur ?
Har du varit i Thailand ? Syrran är där nu, det är 42 grader där nu...puuhhh..
Så jag får jobba och kämpa på själv i butiken nu..
Ha det gott
Kraam Anette

Hos Syster Olga sa...

Ja gud vilka härliga bilder! skönt att få komma iväg lite,skulle jag oxå vilja,allt känns lite tungt nu,nu måste våren komma å allt de gröna.Tänkte jag skulle börja sola solarium allafall så känner man sig lite fräschare & piggare,2 ggr i veckan elle så.
Längtar till du öppnar butiken så man har något att åka till...
Kör du igång med lite påskasaker då? såg nån fin påskhare på en hemsida,de är väl för söta...

sköt om dig så hörs vi Kram!

Dubbelörn sa...

Välkommen hem vännen!!

Du är efterlängtad :). Hör av dig när du känner för en träff ;9.

Varma kramar

Vita små hjärtan sa...

Välkommen hem igen... Kram

Min Skattkammare sa...

Välkommen hem!
Jag misstänkte allt att du var på en tripp. Först trodde jag att det var skidsemester, sen förstod jag att det var en längre tur.
Jag kan tro att du känner dig som ny efter en sån vistelse. Fantastiskt vackert!
Och så har du en massa nytt roligt att packa upp. Väntar med spänning på vad det kan vara!?
Vad roligt att du skulle vilja sälja mina kort, jag ska trycka upp fler också.
Vi hörs mer om det!
Ha en bra dag, vännen!
Kramar Kicki

LantlivsAnette sa...

Nämen jag tror att jag smäller av !! Där är syrran nu...vaa, tänk om ni har stött på varann !!
Hon är där med sin man, två söner och sin lilla svärmor !!
Alltså, världen är allt bra liten ändå,
Kraam Anette
P.s Dom åker hem nu på Fredag

Vit Spets sa...

Välkommen hem Carina!
Jag skulle oxå önska mig en tripp till den stranden istället för en till tripp på mina skridskor :)
Det var ett bra tag sen sist jag oxå stod på ett par skridskor...

Önskar dig en härlig start på veckan
Kramis från mig
//Siv

Nettan sa...

Välkomen hem igen !
Härliga bilder...just idag är det 6 månader kvar till MIN resa...längtar sååååå ;0)
Kram Nettan

Sjabbig men chic sa...

Välkommen hem! Åh, vilka underbara bilder!

Kram Lisa

Gårdsromantik sa...

Hallå där Carina!

Så du gillar också palt!

Vilken underbar resa ni varit på - vad jag längtar dit - men först skall vi få ordning på affär och hus.

Så spännande att se vad du fått hem - jag fick en jättepall från Madam Stoltz idag - visst är det lite som lilla julafton!

Kram Maud

Hemmalycka sa...

Välkommen hem ni verkar ha haft det underbart.
Kram Åsa

Lantligt i stan sa...

Vilka underbara bilder! Kontrast till all snö här hemma...
Kram Anki

Lea sa...

Hallojsan!

Men åå så härliga bilder du frestar med sol, bad och värme...
Så skönt att få ladda batterierna.

Det ska bli jätteroligt att bara åka ner till era breddgrader vi är så himla less på all snö som vi har. Det är helt sjukt, jag kommer inte ihåg sist det var så här mycket snö en vinter.

Visst har du inte öppet i butiken nu under vintern?

Ha det bra tjejen!
/Lea

Vita små hjärtan sa...

Hej. Jag har nåt till dig hos mig! Kram

MiaMaria sa...

Välkommen hem.Och vilka underbara bilder du vsar.....där har ni haft det underbart.....

HA´en bra vecka!
MiaMaria

Sallys hus sa...

Hallojsan!
Det var ett tag sedan...
Huu de där bilderna vill man ju helst inte se....blir ju så nedrans avis...guuuud så hääärligt!

Måste ju också kommentera din hall som jag missat....ja du tänk vad lite vit färg kan göra.
Skulle behöva dra en massa varv med penseln hos oss jag med.
Men himmel så fint ni fick det och vilken läcker tapet...den där nimålade på.
Spegelfönstret i trappen blev ju också sååå fint efter ett vitt bad.

Vist är det kul att få packa upp en massa nytt i butiken o göra lite vårfräscht.
Haaa det!
Kraaaaaaam Katarina

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Slottsboden-där har jag varit och handlat för några år sedan.
Hela miljön där på Strömsholm är helt sagolik.
Nu ska jag titta in i din butik...
Carin

Elzie sa...

Åh vad det såg härligt ut.
Hoppas du har en bra kväll.
Kram Elzie

Marie sa...

Låter härligt - varmt, sol, bad. Tack för de vackra bilderna, så att vi här i snön kan få drömma lite.