fredag 10 april 2009


Glad Påsk !



Hoppas ni alla får en härlig påskhelg!

Jag har varit uppe med tuppen idag för att förbereda inför vår


Säsongspremiär i Slottsboden


Har ni vägarna förbi är ni hjärtligt välkomna att kika in!

Vi har öppet hela påskhelgen 12 - 16
Påskerbjudande i butiken!
20 % rabatt på fattigmanssilver





Nu är butiken fylld med mängder av nyheter!

Vi har packat upp kartonger hela veckan, det är så mycket fint som har kommit.


Jag ska fota lite i helgen och visa er sen.





Hemma har jag fyllt min lilla höna med riktigt god choklad.


Varsågoda att smaka!


Nu ska jag väcka övriga familjen så vi kan äta en god frukost tillsammans i uterummet.


Solen skiner och livet är underbart!


Ha det så gott allihopa!!!

Påsk-kramar till er alla

från Carina

8 kommentarer:

Patricia sa...

Jag var väl inte uppe med tuppen men Rozzi tyckte det var dags att gå upp vid 8-tiden.. =)

Ja riktigt härligt väder är det idag, så skönt!

Hoppas ni får många besökare i helgen, jag kommer i alla fall, troligen idag.. =)

Kram och Glad Påsk!
Patricia

MiaMaria sa...

Skulle ha varit trevligt att kika förbi hos dig.....

GLAD PÅSK!
MiaMaria

Gårdsromantik sa...

Så vackert du pyntat!

Tänk vad kul att få besöka slottsbutiken - får väl se om vi kommer oss söderut till sommaren.

Glad Påsk!

Kram Maud

ängeln i vitt sa...

Så fint du har pyntat ja, det ser så vårigt ut. Du.... jag stoppar ner näven i hönan och norpar ett chokladägg... mums.

Vet du.....jag är snart på väg till jobbet, jiiipppiii eller vad jag ska säga.

Nu får du ha en fortsatt mysig påsk så ska du se att vi ses snart igen.

Kram Carina

Mamma C sa...

Härligt påsk pynt, önskar dig en Glad Påsk med.
Kram Mamma C

Hos Syster Olga sa...

Gud vilken söt påskhare...
din kommentar försvann från mitt senaste inlägg,var tvungen att ta bort den,blev nå knas när jag skulle lägga till bilder,men jag hann läsa det iallafall...hihi
Får se om jag hinner till dina fina butik i helgen...jobbar imorn allafall...
kram Outi

Marie sa...

Hoppas att säsongspremiären har varit lyckad, och att du har haft många besökande. Visst är lite härligt! Kram och GLAD PÅSK!

Vita små hjärtan sa...

Å så härliga bilder! Kram