onsdag 29 april 2009

Fint i trä...



Jag har ju lovat att visa er lite av alla fina handgjorda träsaker som har kommit hem till butiken

Har ni sett en så fin blomlåda, i den här har jag planterat några pelargoner och något annat grönt och fint ( som jag inte vet namnet på... ).





På sidorna sitter fina handtag, ser ni? Till den här modellen följer det med en innerlåda i plast.



Här är en annan modell med handtag i trä på sidorna och till den här ingår en zinklåda att plantera i.




De är riktigt fina och rejäla lådor och jättebra med handtag på sidorna, nu är det lätt att flytta runt på dem.





Brickbordet är också handgjort, perfekt som ett litet avlastningsbord eller när man flyttar runt i trädgården med fikat. Bara att lyfta av brickan och fylla med något gott.






Jag är så glad över dessa trämöbler, det är ett par som tillverkar dem till mig. Frun i huset ritar modellen, mannen sågar och snickrar ihop det och sen målar frun det. Snacka om samarbete! Och jag kommer med idéer, och de förstår precis vad jag menar!




Fina tallrikshyllor har de också gjort till mig i butiken





De finns även i en bredare modell, med plats för 3 tallrikar.



Måste visa en närbild på tallrikarna också, de är så himla fina och finns i vår webshop

Hoppas jag inte tröttar ut er med alla bilder. Det finns mera fina träsaker att visa men det tar jag en annan gång. De stora träsakerna har jag inte lagt in i webshopen, men bor ni långt borta och är intresserade så maila till mig ( info@slottsboden.com ) . Självklart skickar jag dem gärna, men då blir det med bussgods och då hör jag av mig angående fraktkostnad när ni mailar.

Ha nu en riktigt fin valborgsmässoafton!

Kramar från

Carina

6 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej Carina, åh så mycket vackert till din butik, de träblomlådorna var ju verkligen jätetfina!! Och vilket porslin, kungligt och vackert!!!

Vårhälsn till dig! Mari.

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad fina saker du visar oss !!
Vilka underbara träsaker, och de där tallrikarna !!
Ha det gott
Kraam Anette

Patricia sa...

Åh va mycket fint...vill ha!!!... =D

Inte tröttar du ut med bilderna, en blogg utan bilder är ju inte lika kul.. =)

Ha en bra dag!
Kram Patricia

LantlivsAnette sa...

Halloj vännen !
Exakt, precis så är det hos oss också ikväll, vi har två tonåringar..så då måste man ha koll...och vara vaken lääänge..
Ha det gott
Kraam Anette

Vita små hjärtan sa...

Men å vilka ljuvliga bilder!!!! Kram

seses sa...

cliquez ici maintenant Balenciaga Dolabuy regardez ici réplique gucci Site connexe designer répliques de bagages