onsdag 15 april 2009

Ljuvliga vår...



Jag känner mig fortfarande alldeles upprymd efter den härliga påskhelgen!
Och där spelar nog vädret in en hel del. Allting blir så mycket lättare när solen skiner och det är varmt och skönt. På kvällarna har vi umgåtts med nära och kära, vi har hunnit med flera påskmiddagar både hemma hos oss och borta och även grillkvällar ute på altan.


Och ute i naturen fullkomligt exploderar det!




Jag lovade att visa några bilder från butiken...




Monogramsgardinerna är en riktig favorit och storsäljare!

För er som blev utan så kommer det hem nya redan till helgen, både långgardiner och hissgardiner!





Härlig korgserie! Lyktor i flera storlekar, flaska i korg och småburkar i korg.




Här har jag använt en av de större lyktorna ( bara korgen ) till kruka.


...........................


Tack snälla ni för alla gulliga hälsningar ni lämnar här på bloggen. Jag har varit lite dålig på att svara alla, tiden har inte riktigt räckt till. Även om jag gör små snabbvisiter inne hos er via bloglovin så har jag varit dålig på att lämna spår efter mig. Men ni ska veta att jag blir glad över era hälsningar och jag läser dem alla!


Ha nu en härlig onsdag!


Tack Birgitta för den söta kycklingen som låg i påskägget!

Gissa om jag blev glad!

Kramar från

Carina

4 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Visst är denna årstid allra som bäst?? :)

Hinner du med en tur till Kungsör o Västerås?;)

Kramen

Patricia sa...

Ja nog blir man upprymd av vädret som varit och hur det fullkomligen exploderar i naturen. Hoppas det mulna vädret snart ger sig och solen tittar fram och värmer igen.

Ja det är inte lätt att välja vad man vill köpa när man besöker dig, det finns såååå mycket fint!!!!!

Ha en bra dag!
Kram Patricia

Solsjö - Under en vind sa...

Å det fina vädret bara fortsätter! Visst är det underbart!! Kram!

Vita små hjärtan sa...

Oj vad mycket fina saker..vill ha... Kram