fredag 1 januari 2010

Årets första dag...




...och det känns nytt och spännande!
Lite som att börja på ett nytt kapitel i en bok.
Nyårsafton blev en trevlig avslutning på det gamla året tillsammans med goda vänner.




Bilderna från det dukade bordet blev väldigt suddiga men en liten skymt bjuder jag på.


Jag letade fram allt "guldigt" jag kunde hitta i skåpen.


Kandelabern tycker jag om, men nu får den krypa in i skåpet och vila igen.



Varsågoda! Idag bjuder jag er alla på tårta för att fira att ett nytt
spännande bloggår ligger framför oss!

Ha en fortsatt fin dag och en härlig helg!

Kramar från Carina





12 kommentarer:

Patricia sa...

Lika fina bilder som vanligt... =)

Önskar er med ett riktigt Gott nytt år!!
Kram Patricia

Hem och Harmoni Marie sa...

God fortsättning på 2010! Kram Marie

Kamomilla sa...

Vilken fin dukning!

God fortsättning på året!
Kamomilla

Photo by Maria sa...

Mysig dukning och tårtan ser verkligen smarrig ut..

God fortsättning..

Kram Mia

Lissboden sa...

God fortsättning på dig Carina!
Vad fint du har dukat.
Kram/Maria

Vita små hjärtan sa...

Hej Carina!
Så fina bilder du alltid har.
God fortsättning och tack för att du är min bloggvän!
Skam den som ger sig, nu fick jag in mina bilder...
Kram Agnetha

Marita sa...

Vackra bilder!!
Du, jag tittade just när du har öppet igen då jag inte hann in till Slottsboden före jul.... höll på att ramla av stolen!!!! Ska du ha stängt ända till påsk!!!!!!!! Herregud!!! Jag får abstinens!!! Hur ska jag kunna klara mig så länge?? Jag skulle vilja komma till din underbara butik redan i morgon...eller på tisdag....onsdag är väl kanske inte att tänka på... torsdag börjar jag jobba igen.... Oj oj oj oj oj!!!!
Förtvivlade kramar från Marita

Solsjö - Under en vind sa...

Såå vackra bilder!!!

Önskar dig ett riktigt gott nytt 2010!

Kram!

Marita sa...

Tusen tusen tack Carina för idag!! Du är ju helt underbar som öppnade din underbara butik för mig och min vän Päivi idag!! Du har så makalöst mycket fint i din butik! Ser redan fram emot nästa besök hos dig!
kram Marita

Päivi sa...

Jag lämnar ett tack jag ( Päivi)med från gårdagen. Vi passade på att njuta av julkaffet tillsammans efter vårt besök hor dej. Det smakade gott i kylan.

Golden&Vitt sa...

Grattis i efterskott!!!
Vilka härliga bilder du bjuder på , från hela julen.

Och wow vilka goa godisar du har, och dom specialbeställda hi hi det var läckert:)

God fortsättning på dig/kram annika

katarina sa...

Hallå där o Gott nytt År min vän!

Så fint du dukat ovilken smarrig tårta!

Ja visst känner man så så här i början på året....lite som att öppna en ny bok!
Spännande....
ha en mysig helg!
Kraam