måndag 22 augusti 2016


Hipp, hipp hurra!!! Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Linnéas 
födelsedag!

Tänk att för 22 år sedan blev vi stolta föräldrar till ännu en liten söt bebis,
vårt fjärde barn ( och vårt yngta barn ). Lycka ;)

Hon ville bli grattad igår, söndag och alla nära o kära samlades hemma hos henne
och Thomas.  

Från oss föräldrar fick hon en presentkorg fylld med paket, bubbel, blommor och
godsaker.  Jag tycker det är såååå kul med presenter och den här gången blev det 
rosa/svart tema. Lite av en slump men jag spann vidare på paketet från Hunke Möller
som var svart med deras rosa logga ;) En stor svart korg som vandrat runt i familjen
fanns i gömmorna och fylldes med rosa silkespapper. Övriga paket slogs in i rosa papper,
lite småflaskor med bubbel inhandlades och de fick också bli i rosa o svart. Karameller
i cellofan och rosa snöre ;) Och så matchande rosor :)

Gillar ni också att göra fina presentinslagningar?


Vi bjöds på så mycket gott hembakat så magen stod i 4 hörn, men vad 
gör väl det? Mumsigt värre!

Och nu börjar en intensiv och spännande vecka! Formexmässan börjar på 
onsdag och jag är där alla dagar och hämtar inspiration och gör fina beställningar
till butiken. Men först väntar ett par dagars jobb och jag vet att flera fina
leveranser är på väg till oss så det ska bli kul att packa upp allt fint!

Butiken är öppen som vanligt när jag är på mässan. Då håller Eva ställningarna
och hälsar er hjärtligt välkomna! 

Nu ska jag iväg och fixa fransarna innan det är dags att öppna för dagen.
Ha det allra bäst!

Kramar från Carina

Inga kommentarer: