fredag 15 maj 2009

Hästar för stora och små...



... ja, en hel del saker som har med hästar att göra finns hos oss i butiken

Strömsholm är HÄSTAR så det är naturligt, vi letar ständigt efter nya saker med anknytning till tema "hästar".




Fina hästar i keramik, design Erkers Marie Persson har nyss flyttat in hos oss.


Visst är de söta? Alla är namngivna och ligger i en fin presentkartong.

Fin frukostbricka med hästmotiv.


...................................


Och till de små...


Hästar ( finns i flera färger ) och ryttare.


Massor med olika riddare och hästar.



Och supersöta plåster till sommarens skrubbsår!

Det var en liten bråkdel av allt kul som kommit hem till barnen, mera dagböcker med hästmotiv, väska med små hästar eller riddare i, tatueringar och stickers och mycket annat kul!

................................

Och vad vore en fredag utan lite gott fika?




Här skiner solen idag och jag hoppas på en varm och skön helg!


Snart ska jag åka ner till butiken, idag kommer glassbilen med påfyllning!


Vi får även hem handgjorda träbokstäver idag ( 25 :- st ) så nu är det bara att klura på vad man vill skriva!



Kanske så här?

Ha nu en riktigt skön helg och ta vara på dagarna!

Vi har öppet som vanligt

lördag och söndag 12 - 16

Hjärtligt välkomna!

Kramar från

Carina

8 kommentarer:

Patricia sa...

De översta hästparet tyckte jag var fina...är ju gammal hästtjej... =D

Hoppas du får en underbar helg, det ska ju bli fint väder så det blir säkert mycket besökare till slottet och din fina bod... =)

Förutom att jag ska fortsätta ta det lugnt så jag förhoppningsvis blir frisk till måndag, så ska vi på studiebesök på sonens jobb (Nordkalk) och om jag orkar ska vi åka och titta på min gudson Calle när han tävlar i Gocart www.bwmotorsport.se

Ha det jättebra!
Kram Patricia

Sjabbig men chic sa...

De där keramikhästarna är riktigt, riktigt fina tycker jag. Ha en mysig kväll!

Kram Lisa

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Oh, hästar! Jag ska länka till ditt inlägg från min bloggsida om hästar http://trottinglady.blogspot.com som jag också har här!
Jag köpte en lillfingerring i silver i form av en häst,en gång i er butik, men det var nog av förre ägaren. Tyvärr har jag tappat den, buuu!
Måste gå in i webbutiken senare ikväll!
Carin

Stina sa...

Strömsholm och hästar är ju en lyckad kombination :)

Kram
Stina

Viveka på Humlebacken sa...

Hej
Nu är det dags för avslutning i vårteckensutmaningen. På måndag kör vi Grand Final och jag kommer att lägga ut allas adresser i ett inlägg och uppmana folk att gå runt och titta på finalen. Det vore jättekul om du ville göra ett avslutningsinlägg och visa hur långt våren har kommit hos dig!
Kram
Viveka på Humlebacken

Marie sa...

Fina bokstäver, och ett ord som jag hoppas vi får se mycket av i vår och sommar. Kram

Vita små hjärtan sa...

Fina bokstäver. Gillar bokstäver o ord... Ha de gott kram

Unknown sa...

read what he said k1q58x3h32 louis vuitton replica replica bags wholesale hong kong f9o49h1m29 replica bags reddit over at this website l2t05s9e87 replica bags in bangkok replica bags review hermes replica a7m00w5w24 replica bags in uk