torsdag 24 januari 2013

Glada rosor


Hej i vinterkylan!

Brrr, så kallt det är ute!  Skönt att  mysa inne med raggisar och massor med 
tända ljus! 

Och så blommor försås!  Den här gången blev det glada rosa rosor som får lysa 
upp tillvaron. 

Jag har tillbringat mycket tid i butiken de senaste dagarna och nu har jag fyllt 
på med massor av 

REA-fynd


Bland annat säljer vi ut Klockargårdens doftljus till  HALVA PRISET
( ord pris 98:- st )

Vi behöver plats för alla vårens nyheter som snart börjar trilla in så 

VARMT VÄLKOMNA till oss och fynda!

Fredag, lördag o söndag 25 - 27 januari  11 - 15

Två stora bord är fyllda med vackra saker med 50 % rabatt 
samt att det finns fler fynd runt om i butiken. 

Jag ska fotografera och visa fler bilder imorgon, fredag.



Nu blir det en stor mugg värmande kaffe innan det är dags att ta itu med denna dag.

Ha det gott!

Varma kramar från Carina

3 kommentarer:

Rosenhäxan sa...

Hejsan Tittar in och kikar på dina vackra rosor. Underbar färg.
Ha en fin dag.
Kram Gittan

Camillas Lantliv sa...

Hej hej. Tack för din rara hälsning.
Fin blogg du har, lagt den i min lista så jag ser när du uppdaterar:).
Driver du eget? Så kul med butik.

Kramis

Sallys hus sa...

Hej fina gumman!

ååå va jag önskar att jag hade kunnat komma i helgen..
Men men...till våren då kommer jag allt smygandes..;)
Kul med nya leverantörer..och vilken fin burk. de har ju allt möjligt fint på Ica nu ju... man blir ju sugen på att baka bara man ser alla härliga bunkar o burkar..;)
Jisses vad du köper mycket fina blommor. Nu blev jag också sugen på rosor...annars blir det ju mest tulpaner nu..men rosor är ju så himla fint med...
det blev hämt mat idag igen...:( Och chips...hmm..det passar ju inte så bra då man inte kunnat träna nåt...å så på en torsdag..
Får ta nya tag i morgon..
Ha det bäst!
kram Katarina