fredag 25 januari 2013

Massor med fynd


Äntligen fredag... och en härlig helg framför oss!

Här väntar en morotskaka till helgfikat, mums.

Och jag ska ha extraöppet i butiken, det känns både spännande och förstås jättekul!
Jag hoppas att några stycken har uppmärksammat att vi har extraöppet i alla fall:)
Det här är ju något alldeles nytt, jag har aldrig haft öppet under vintervilan förut men det 
känns väldigt kul. Massor med fynd går att göra för den som kommer!



OBS! Orkidén är bara dekoration, jag tror inte att den går att äta och för säkerhets skull 
så la jag en bit plastfolie under den. 


Här ser ni ett av borden som är fyllda med smått o gott till HALVA PRISET.
( dock gäller inte 50 % på pallen, hyllorna och bordsduken ).
Men ett enda "flugskåp" finns kvar och på det är det 50%  rabatt.



Urusel bild men vi säljer även ut kvarvarande  Sanna-serien i linnefärg till HALVA PRISET.
Längder i 2 - pack ord pris 450:-, hissgardin från ord pris  225:-


Elvira mormorskudde 50% rabatt


Supersköna plädar "kanin" och  "varg"  ( fuskisar ) 30 % rabatt


Massor med smycken från VÅGA, Bissebeth och Pearls for girls

50 - 70 %  rabatt

+ mycket mer

Varmt välkomna till oss och fynda!


Jag får många förfrågningar och mail om den här vasen och den finns också hos
oss i butiken. Ingen rea på den men ändå väldigt bra pris, 195:-
Igår när jag var iväg och handlade blommor till butiken så hittade jag så vackra 
tulpaner som fick följa med hem.



Visst är det fin form på tulpanerna? När jag var liten och ritade tulpaner så gjorde jag  
alltid den här formen men det är sällan de ser ut så här.

Nu önskar jag er en mysig helg med massor av mys och glädje!

Jag ska göra mig i ordning och åka ner och öppna alldeles strax.

Vi ses snart igen.

Kramar från Carina

2 kommentarer:

Camillas Lantliv sa...

Jag hade tittat förbi om jag bodde närmre:). Ha en fin helg i din butik och hemma med den goda kakan. Kramar

Sallys hus sa...

Godmorgon!
Du är nog redan i butiken o fixar o donar nu..Lycka till!
vad mycket fint du rear ut. Hoppas det lockar många fyndshoppare..;)
Å så fina tulpaner..det finns ju så otroligt många sorter. Jag tycker papegoj tulpaner är så fina..men de är inte heller så ofta man hittar.
mmm...den där morotskakan hade jag gärna smaskat i mig en bit av. Mycket glasyr ska det vara..;) fint med blomman på.
Kram o ha en fin lördag!
Katarina