fredag 18 januari 2013

Vårkänsla på Formex


Hej fredag och alla som kikar in här!  Torsdagen bjöd på en underbart inspirerande
heldag på Formexmässan. Vi var på plats när dörrarna öppnades 9.30 och vi var kvar 
fram till 19 innan vi började åka hemåt. Det blev många steg vi traskade igår och det känns
i fötterna idag, men nu är det snart dags igen!

Och har ni sett?  Underbara syrener mötte mig i första montern, jag borrade in nosen 
och bara njöt...


Vi har beställt såååå mycket fint och jag hoppas alla ni kunder också kommer
att tycka om allt som kommer hem nu till våren och sommaren!



Var man än vänder blicken så är det  VÅR!


Det är så vackert i alla montrar, utställarna har lagt ner ett jättejobb för att 
visa upp allt fint.


Ett jättefång med hyacinter! 


Och ett stort fång med krispiga tulpaner får avsluta blomsterbilderna från 
mässan. 
Nu måste jag sätta fart, dags att göra mig i ordning för ännu en härlig dag
på mässan!

Ha en riktigt härlig helg och ta hand om varann!

Kramar från Carina

3 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad mycket fint på mässan !! Kan tro att du har hittat mycket till din fina butik !!
Kraaam Anette

Vit Hortensia sa...

Härliga vårblommor! Och så kul att mässan gett inspiration!
Jag åker dit på söndag. Brukar vara både roligt och jobbigt. Många intryck att smälta och många beslut att ta!
Ha det så jättebra!
Kramar
Birgitta

Vitspets sa...

Fina bilder vännen ...
Kram Karina