måndag 22 juni 2009


Nu ska vi fira...





...över 30 000 unika besökare här kikat in här!

Jag såg att besöksräknaren har tickat iväg och eftersom jag älskar att ge bort presenter tycker jag att det är dags för en utlottning här på sidan.


Allt du behöver göra för att delta är att lämna en liten hälsning under veckan som kommer.

På torsdag kväll drar vi en vinnare som presenteras på fredag.

Vad kan man då vinna?



ett nytt väggord som vi nyss fått hem till butiken


Lycka


...................................


Hoppas ni har haft en riktigt bra midsommar!


Här har vi haft en riktigt lång och mysig helg, härliga kvällar tillsammans med nära och kära.


Massor med glada och trevliga kunder har strömmat till oss i butiken.


Och äntligen har sommaren hittat tillbaka!


Nu njuter vi av massor med jordgubbar! I mängder!

Ha det så gott allihopa!

Vi ses snart igen!

Kramar från

Carina

21 kommentarer:

Lotta sa...

Hej,så kul med Tävling.Självklart vill man vara med och tävla.Så fina bilder du har lagt in.Ha en fin Måndag.Kramisar Lotta

Ingrid sa...

Vilka jättefina bilder, andas verkligen sommar!! Det verkar ju faktiskt som om den tänker komma nu - sommaren alltså!

~Livet i byn

Patricia sa...

Gomorron!
Oj, har du haft så många besökare...va roligt!
Jag blir lika förvånad när jag ser att det tickat iväg flera hundra på några dagar, var kommer alla besökare ifrån undrar jag alltid.. hi hi.

Självklart vill jag vara med i utlottningen av ett väggort...har ju funderat på att köpa ett någon gång... =)

Ja nu skiner solen och ska visst göra några dagar...uuuunderbart!!
Jag jobbar kväll i veckan och kan njuta av solen på dagarna.. =)

Hoppas du får en bra dag!
Kram Patricia

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad mysigt du har det med tårtkalas o allt..klart att du har många besökare här !!
Åhhh, vad jag saknar min butik nu, när du skriver om din !!
Ha det gott
Kraam Anette

Tess sa...

Inte konstigt att du har massa besökare, underbar sida! :) Tävling är jag gärna med på, särskilt med mysiga väggord!

Nettan sa...

Grattis till alla dina besökare =), klart det ska firas med Tårta !
Tävlingen är jag jättegärna med på, älskar dessa bokstäver.

Ha en fin vecka !
Kram Nettan

Pillan sa...

God dag! Följer din blogg flitigt och vill självklart vara med att tävla!

Trevlig fortsatt sommar!
//Pillan

yngsta sonen sa...

Eftersom man nästan bor i Sura och därmed vet att allt som är gratis är gott så passar vi på att kommentera!

Ha en bra dag// Mattias och Mimmi.

Vita hjärtan sa...

Grattis till alla besökare!!!

Kram Annemari

Marie sa...

Fina väggord - och inte minst den underbara skålen med jordgubbar. Själv plockade jag några solvarma smultron idag, och då är det sommar, sommar...Kram

Sjabbig men chic sa...

Men då lämnar jag såklart en liten hälsning för jag vill gärna vara med och tävla om ett fint väggord. Och grattis till alla dina besökare för du har en mysig blogg.

Kram Lisa

Anonym sa...

Hej hej! Grattis till alla besökare och vad kul med tävling - självklart vill man vara med =).

Ha de bra! Hälsn Krista i Bollnäs

Stina sa...

Grattis till alla dina besök och tack för godisstruten :)
Jätte glad åt att du blev nöjd med lådan...alltid svårt att göra åt någon annan.

Ha det bäst i det vackra vädret.
Kram Stina

Mamma C sa...

Grattis till alla dina besökare på din blogg. Jag vill gärna vara med i din utlottning.
Kram Mamma C

lottens vita och gröna sa...

störstagrattiskramen till dig till alla dina besökare! såååååå klart vill jag prova min lycka!

vilka ljuva sommarbilder!

varmkram lotten

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hihi!! STORT GRATTIS!!!

Jag vill med va med o tävla såååå klart!!!

Ha en härlig vecka!!!
~♥ Kramar Millan ♥~

Uttan sa...

Tack för komentaren hos mej!
Grattis till så många besökare.
Och naturligtvis vill jag vara med och tävla om väggordet!
Skulle passa så bra ovanför dörren i köket!
Vill beställa några bokstäver till...
Barnbarnet fyller ju år i Juli och jag vill beställa EBBA också hoppas det går bra!
Kramar!

Golden&Vitt sa...

Grattis grattis till sååå många besökande, roligt.

Och tävling är extra kul:)

Ha en skön fortsatt sommar med massor av jordgubbar,kram/annika

Mejrams! sa...

Grattis till alla besökare. Ja, det är ett riktigt sommarväder vi har fått. Ha det gott!/Kram Merja

Syster Yster sa...

Hej! Jag är jättegärna med och tävlar.

Anette

Anonym sa...

Grattis till alla besökare, visst blir man både glad och lite förvånad av att det är så många som läser ens sida!?
Vilket fint pris du lottar ut och självklart vill jag vara med:=)

Kram Pernilla