måndag 8 juni 2009

Vitt och vitt...






Hur många vita tunikor kan man ha egentligen?

Det frågade ena dottern mig för ett tag sen... och sen dess har ytterligare några vita hamnat i min garderob. Men även om de är vita allihopa så skiljer de sig åt i broderier och skärningar.


I fredags kom dessa underbara tunikor hem till butiken och de är helt ljuvliga.




Har ni sett vilka fina broderier? Även på ryggen är det broderat.





Rena sommardrömmen!



Det här är också rena sommardrömmen, jag blir lika glad varje gång jag ser den blomma.


Och jag plockar in små buketter och ställer lite överallt och de doftar så gott.

En bukett står på altanbordet och här sjönk jag ner sent igår kväll med en mysig tidning. Den söta ljuspåsen kommer från Katarina


Helgen har varit lång och intensiv, aningen kallt har det varit men värmen från alla goa och glada kunder har gjort att man glömmer kyla och regn!


Idag blir det kalas!


Äldsta sonen fyller 25 år ( Grattis Jonas! ) och för enkelhetens skull firar vi honom här hemma hos oss ikväll. Solen skiner från en blå himmel och det ser ut att bli kalasväder idag!


Ha nu en riktigt bra start på nya veckan!

Tack för alla hälsningar, senare ikväll hoppas jag att jag hinner kika in hos er alla.

Kramar från

Carina

11 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Å så fint i den vita kannan! Å vilka fina tunikor. Vad kul med kalas! Hoppas vädret är med er.
Kram Agnetha

Nettan sa...

Åh, vilken underbar tunika , vill ha, vill ha...=)

Ojj 25 års kalas, ingen liten pojk du har ;), får väl oxå hoppas att vädret är med er !

Kram Nettan

ängeln i vitt sa...

Jag kan svaret.... man kan absolut inte få för många tunikor haha. Superfin i alla lägen. Herregud vilken sommardröm alltså. Mysigt att bara kunna gå ut och plocka och piffa med buketter överallt.

Du får ta och gratta sonen och hoppas att han/ni får en härlig födelsedag ( här regnar det )

Jag måste snart komma förbi .... saften är slut haha.

Ha det bäst

Kram Carina

Mamma C sa...

Inte kan man få för många tunikor. Den där var jättefin, härliga rosor har lika dan på tomten men ite sådär stor.
Kram Mamma C

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

håller såå med...kan aldrig ha för mycket av vita tunikor...el blusar el tröjor;)

grattis till sonen;) Min minsting fyller 4 månader i morgon;))Tiden går fööör fort!!!

Välkommen till min nya blogg!!!
kram millan♥

Min Skattkammare sa...

Oj så fin tunikan är!
Men jag har ofta svart och tycker att jag ser lite trind ut i vitt. ;o) Säkert ovana!
Vilken underbar rosenbuske, bedårande!
Jag tycker också om att plocka in blommor, det blir så hemtrevligt och somrigt!
Hoppas att solen sken på hela kalaset!
Önskar dig en fin dag, vännen! :o)
Kram Kicki

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej!

vilken underbar tunika!
dom kan man nog inte få föööör många av..hihihihi..

underbara bilder från nya saker i butiken, pyssel osv.

Kram nilla

Patricia sa...

I morron kommer jag och min svägerska och hälsar på i butiken... =)

kram Patricia

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Tack för go kommentar hos mig kramizzz

stitheet sa...

replica bags joy replica radley bags replica bags reddit

Unknown sa...

web Chrome-Hearts Dolabuy check here https://www.dolabuy.ru/ you could try this out Dolabuy Goyard