onsdag 20 februari 2013

Nedräkning



Vad härligt det är nu när ljuset återvänder! För varje dag som går så märks 
en liten förbättring , jippi!!!

Dock ingen sol i sikte men den finns där bakom alla molnen.

Och jag har börjat nedräkningen!!!

Snart, snart så är det dags för säsongsöppning av Slottsboden , nu är det endast 
drygt en månad kvar.

Lagom till påsk hälsar vi er HJÄRTLIGT VÄLKOMNA att besöka oss igen!

Och planera in den helgen redan nu för då är det även Konst och kulturrunda här 
i trakten. I hela  3 dagar.
Och självklart är Slottsboden med!

Läs mer här  www.konstokultur.se 

Ett nittiotal utställare deltar så det finns mycket kul att besöka!


Idag blir det en tur hem till min kära föräldrar och fika, lilla mor har namnsdag 
och hon ska få dessa söta saker. De har jag handlat hos Birgitta, i hennes rara butik.

Jag törs visa det här på bloggen för hon kikar inte in här, hihi.



Sen blir det en tur ner till butiken och greja. Just nu rör jag till det alldeles 
därnere, men tanken är att det ska bli bra i slutändan. Jag målar några möbler 
och plockar och donar...

Ha en toppendag!  Det tänker jag ha.

Kramar från Carina

2 kommentarer:

Min Skattkammare sa...

Härligt att få greja efter ett lite längre uppehåll. Då känner man sig extra taggad! :o)
Spännande med konstrundan!
Ha en fin stund hos lilla mor!
Kram Kicki

Photo by Maria sa...

En månad går fort så snart står du i butiken och säljer för glatta livet =)

Kram Mia